kun kosketus ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakit

Vieras
onko muilla samaa tunnetta?

ollaan oltu miehen kanssa yhdessä lähemmäs 10v, lapsia on kolme (1,5v 3v ja 5v). seksiä on aika harvoin, pari kertaa kuussa. mies on vuorotöissä ja harvoin iltaisin kotona on kaikki lapset on jo nukkumassa ja olisi aikaa olla kaksin. ja kun seksiä on harvoin, sitä ei niin tee mielikään.

eilen nukkumaan mennessä puoliunessa silittelin miehen selkää ja paijailin. tunnin päästä havahduin unesta siihen että mies painautuu kiinni, hinkkaa ja hipeltää. olin ihan unissani, silmät ei pysyneet millään auki ja alkoi ahdistaa koko koskettelu ihan hirveästi ensimmäistä kertaa ikinä :ashamed:

mies ei kuitenkaan suuttunut vaikka siirryin kauemmas aika nopealla liikkeellä ja hetken päästä selitin itku kurkussa että joskus olisi kiva ihan vaan silitellä, paijata ja helliä ilman mitään odotuksia seksistä. koska nyt se tuntuu olevan sitä että jos kosketetaan toisiamme, olen aivan jännittynyt jos en halua seksiä ja tiedän että toinen haluaa - vaikka vain hipaisisimme.

jos tänään, kun mies on illalla kotona, oltaisiin hetki lähekkäin ihoterapiassa ilman mitään odotuksia seksistä...

Meillä on vain yksi lapsi mutta muuten tilanne on sama, mies tekee vyövuoroa yleensä ja yhteistä aikaa on illalla noin tunti lapsen nukkumaanmenon ja miehen töihinlähdön välissä. Siinä ei aikaa ole paljon hellittelyihin vaan seksiä harrastetaan lyhyellä esileikillä. MOnesti minua ei edes liiemmälti kiinnosta, mutta olemme seksiä "muodon vuoksi" koska on sille sopivasti aikaa, seuraava tilanne saattaa olla vasta monen päivän kuluttua. Yöllä mies kiehnää kylkeen kiinni kun tulee kotiin. En kuitenkaan kauheasti välitä siitä, se ujuttautuu välittömästi intiimialueelle jos annan vähänkin vastakaikua. Olen monesti sanonutkin että ei tarvi yrittää lämmitellä seksiin 03-07 välisenä aikana, nukun ne tunnit mieluummin. Harmittaa tosiaan kun ei ole enää sellasta viatonta läheisyyttä esim. sohvalla leffaa katsoen :(

Meillä oli kans vähän noita oireita ku työt oli silleen että harvoin edes nähtiin. Ei tarvinu ku hipasta niin jo mies heti oletti että nyt irtoaa! :D Mutta mies on tietty mies; sillä on jo fyysisesti se tarve...Ja me naiset ei aina pysytä matkassa; mikä tuntuu joskus jopa epäreilulta.

Sanokaa miehelle että ei aina tartte olla persuksissa kiinni; sopikaa vaikka että "tänä iltana". Silleen sitä voi iteki jo orientoitua sopivaan tunnelmaan ;)

Ja jos ei ite aina niin innoissaan ole, niin ei se paljoa vaadi se "muutama minuutti", hyvähän se on tyydyttää se mies niin saa olla vaikka vkon kaks rauhassa B)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meillä yleensä harrastetaan niin romanttista tapaa että tosiaan sovitaan milloin pannaan :ashamed:

No niin meilläkin, muuten sitä seksiä ei olisi ikinä! Pitää ottaa huomioon molempien työvuorot, milloin edes ollaan yhtä aikaa kotona. Ja lapset, milloin ne on kotona/nukkumassa.

Ei ehkä kovin romanttista, mutta tällä hetkellä pakko. Spontaanimpaa aikaa on varmaan luvassa sitten, kun lapset on lentäneet pesästä...