Halut hukassa, mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Mulla on ongelma jonka nimi on haluttomuus. Pelkkä ajatuskin seksistä ällöttää ja tuntuu inhottavalta, saati miehen kosketus. Vielä jokunen kuukausi sitten teki mieli ja seksiä meillä olikin, nyt ei ole muutamaan kuukauteen ollutkaan. Meillä on neljä lasta ja nuorin 7kk ikäinen vauva joka jonkun verran valvottaa öitä, mutta ei se väsymys ole ennenkään näin totaalista haluttomuutta aiheuttanut. Alkaa jo ahdistaa kun miettii että mies kärsii ja kohta varmaan parisuhdekin, ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä isommalta kynnys seksiin tuntuu. Meillä on kondomit olleet ehkäisynä, kun on vähän mietintävaihe päällä meneekö mies vasektomiaan vai vieläkö tässä viidettä jonkun vuoden päästä harkitaan.
Mikä tähän avuksi vai odotellaanko vaan halujen palautumista? :(

täällä täysin sama tilanne. häiritsevää, sillä olen vasta 22-vuotias ja minun kai pitäisi olla seksuaalisesti "aktiivisimmillani". synnytyksestäkin on jo 2vuotta. tämä tilanne on ollut päällä jo noin puolivuotta. auttakaahan meitä haluttomia!

Sama se on täälläkin. Tilanne kestänyt parisen vuotta ja meillä ei ole edes lapsia.
On vain hemmetin äkäinen mies joka vonkaa lähes joka ilta edelleenkin seksiä ja mua taasen ei kiinnosta antaa paskalta haisevalle ja äkäiselle miehelle yhtään mitään. Ahistaa ajatuskin kosketuksesta, en halua edes pussailla miehen kanssa. :(

Olen umpikujassa tän ongelman kanssa. En enää tiedä juuri muuta ulospääsyä kuin ero, mutta sitä taasen en haluaisi mistään hinnasta. :/

Voi ei! Täällä sama tilanne. Halut ollu poissa jo n.2v (muutaman kerran yhdyntää tänä aikana), ennen olin tosi halukas.

Kertokaa mitä teemme! Tuntuu niin typerältä kieltäytyä mieheltä. Mut onneksi meis rakastaa ja tukee mua, ymmärtää.

Yhteistyössä