Kun jäin työttömäksi kaikki on pakkopullaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen yrittänyt käydä kaupassa eilen ja tänään. En ole pystynyt. Siivoamaan pystyn vain jonkun verran. Ihan vaan sen takia, että inhoan kaaosta ja likaa. Mutta esim. lattia on odottanut pesua jo yli kuukauden. En vaan pysty.

Olen siis vaan kotona ja pakollinen kauppareissu on tottakai tehtävä. En nauti elämästä tippaakaan. Inhoan tätä yksinoloa, mutta ei pysty olemaan ihmisten kanssakaan.

Tottakai olisi ihanaa jos voisin lähteä edes raittiiseen ilmaan muutaman kerran viikossa. Mutta haluan vaan käpertyä tänne huonoon olooni, en halua nähdä ketään tai en halua että kukaan näkee minua.

Minulla on lapsi, isompi jo, on aikalailla vaan kavereiden kanssa. Yritän tehdä hänelle joka päivä jonkun ruoan, mutta joskus se jää vaan yritykseksi. Lapsi ei kuitenkaan valita vaikkei lämmintä ruokaa olisikaan.

En uskalla hakea töitäkään, pelottaa uudet tilanteet ja muutenkin olen aika huono kaikessa. Enkä mä töitä saiskaan, alussa hain ja pääsin korkeintaan työhaastatteluun asti, harvemmin sinnekään.

No jopas. Yritä nyt hyvä ihminen tsempata jos et itsesi niin lapsesi vuoksi. Tältä palstalta tuskin apua löytyy, se kipinä elämään sinun täytyy hakea jostain ihan muualta. Olen pahoillani puolestasi, joudun kuitenkin totemaan että näitä palstalla surffailevia ammattivalittajia mahtuu nykyään ihan kolmetoista tusinaan. Hakekaa apua ihmiset!!

En ymmärrä miksi joillekin työn loppuminen tai siis potkut töistä on niin maailmanloppu asia. Itsekin olen kerran irtisanottu tuotannollisista syistä mutta en nyt kuitenkaan jäänyt kotiin surkuttelemaan tilannettani. Itse asiassa ensimmäisen viikon ihmettelin, että miten ollaan siihen asti pärjätty kun kotona on niin paljon asioita hoitamatta.
T.kassa auttaa taloudellisesti, ja työkkäristä saa vinkkejä/kursseja avamaan uuden sivun elämässä

Tiiän että vain itse voin auttaa itseäni. Oikeestaan olen jo käynyt parilla kurssilla ja työkokeilussakin, että jotain olen yrittänyt. Mutta samassa jamassa ollaan, edelleen surkeana ja työttömänä.

En tiiä pitäiskö sitten alkaa opiskelemaan jotain, mutta mitä.

Hae vaikka ruokakauppaan töihin. Sinne pääse ilman kouluja, palkkakin ihan ok. Tein itse töitä ruokakaupassa 2 v, tein viikonloppuja ja iltaa, sain noin 1500-1700 € kk käteen, työ ei ollut raskasta.

[QUOTE="Mä";25185381]Hae vaikka ruokakauppaan töihin. Sinne pääse ilman kouluja, palkkakin ihan ok. Tein itse töitä ruokakaupassa 2 v, tein viikonloppuja ja iltaa, sain noin 1500-1700 € kk käteen, työ ei ollut raskasta.[/QUOTE]

No ei muuten pääse.

Yhteistyössä