A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja i:entäpä jos siskosi maksaa avusta? se kannustaa kyllä hoitamaan lapsosia.
Kyllä se on äitimme joka heille rahaa antaa, ei toisinpäin. (On itse kertonut)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja i:entäpä jos siskosi maksaa avusta? se kannustaa kyllä hoitamaan lapsosia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:jos siskosi perhe kuitenkin autaa tai on auttanut vanhempiasi?
Tiedän, ettei auta. Hyvä että saavat oman huushollinsa pidettyä kunnossa.
Minusta on jotenkin alentavaa pyytää heidän apuaan, mutta joskus on vaan pakko. En harmittele avun vähyyttä siksi, etten itse ilkeä pyytää, vaan siksi että silloin harvoin kun oikeasti apua tarvitsisin (yleensä aina vain muutamasta tunnista kyse) ja sitä pyydän, niin tuntuu olevan jotenkin vaikeaa heille. Siskon luokse menevät mukisematta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...jaa-a; reilua olisi tietysti tavallaan puhua asiasta vanhempien kanssa, mutta pahoin pelkään että itse vastaavassa tilanteessa olisin sen verran ylpeä, että lopettaisin kysymisen ja hommaisin hoitoapua muualta.
Mites lapset, joko he ovat kärryillä tilanteen epätasapuolisuudesta?