Ä
"Äippä"
Vieras
Minäpä tiedän tapauksen, jossa isä pieksi poikansa harva se päivä. Kun pojat sitten kasvoivat ( 17, 16 ja 14 ), he pieksivät isänsä porukalla. Siihen päättyi isän hakkuut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No totta kai tekisin, olisin ilmoittanut jo heti ekasta lyönnistä. Lastensuojeluilmoitus ja akuutissa tilanteessa poliisit. Tee heti huomenna se ls-ilmoitus.
Mietin, että puhuisinko perheen äidin vanhemmille, eli lasten isovanhemmille? Heillä saattaisi olla valtaa asiassa..
Lain mukaan sun kuuluisi tehdä asiasta LaSu koska kun asia tulee ilmi ja jos he saavat sitten tietää että olet ollut ongelmasta tietoinen he katsovat sinun syyllistyneen isän suojeluun.Eli eräässä lähipiirin perheessä isä lyö lapsia. Muutakin ruumiillista kuritusta esiintyy.Lyömistä tapahtuu kuukausittain, ei siis mitään päivittäistä tai edes viikottaista.
Syynä on aina se, että lapsi ei "millään tottele/usko", eli vanhempi purkaa turhautumisensa lyömällä.
Muuten on erittäin hyvä isä, harrastaa lasten kanssa, sanoo päivittäin lapsille rakastavansa heitä jne, mutta tuota lyömistä sattuu säännöllisen epäsäännöllisesti.
Lapset 17-, 15- ja 10-vuotiaat (kuritus kohdistuu lähinnä 10-vuotiaaseen, aiemmin myös muihin lapsiin).
Mitä te tekisitte vai tekisittekö mitään?
Asia vaivaa mua, vaikka perheessä on muuten kaikki hyvin.
Kerro koulussa sille aikuiselle henkilölle keneen luotat, tuon täytyy loppua.Moi, oon siis 13 vuotias tyttö ja mulla on yksi 12 vuotias pikkuveli. Meijän isä lyö takaraivolle ihan helvetin kovaa jos ei totella/käyttäydytä hyvin. Pienempänä ku oltiin n.5-9 vuotiaita ni isällä oli sellai ohut n.35-40cm pitunen puupala jolla se löi aina käsiin ja kerran naamaan. Joskus 2kk sitte pikkuveljeltä tippui muovilautanen jossa oli vähän spagettia lattialle ja lattialle tippui vähä ruokaa ni isä huus ja haukku pikkuveljee mulkuks ja veti takaraivolle. Jos matikantehtävissä pyydetään apua ja ei vaan tajuta tehtävää niin isä huutaa ja moittii pää punaisena. Äiti ei koskaan tule väliin tai väitä isälle vastaan.
Kerro koulussa sille aikuiselle henkilölle keneen luotat, tuon täytyy loppua.