Kun hankitaan lapset alle kahden vuoden ikäerolla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
niin aviomiehistä tulee näköjään melkoisisa kutaleita sen jälkeen!! No niin hyppikää seinille kun menin taas arvostelemaan pieniä ikäeroja, mutta lukekaas nyt silti ajatuksella loppuun mikä minua pöyristyttää.. Asia on niin, että ystävämme sai tässä syyskuun alussa poikavauvan, ei ehtinyt erinäisistä syistä varpajaisia pitää ja nyt ilmoitti että viikonloppuna ne sitten olis.. No eipä siinä mitään, vapaata sattuu olemaan töistä eikä muitakaan menoja ole mies ehtinyt sopia, mutta paikkakunta on Turku eikä kukaan vieraista, paitsi tämän järjestäjän velipoika asu Turussa. No pohtivat sitten että mihinkäs sitä yöksi. No koska minäkin olen vapaalla ja mulla on seuraa Turussa kyllä ja saan siellä aikani hyvin kulumaan niin ehdotin miehelle, että pyydä äitiäs lapsenvahdiksi niin minä lähden teille kuskiksi. Miehelle tämä kävis, pääsis juhlimaan, pääsis kotiin nukkumaan ja minäkin pääsisin joskus jonnekin, niin eipä sovikaan hänen kavereilleen joilla on talo piukassa alle kolmivuotiaita.. Eikun kuulemma ei kiinnosta yhtään mennä kotiin kun kerrankin pääsee sieltä pois! Ettäs kehtaakin sanoa, sattuu olemaan vielä mun hyvä kaverini hänen vaimonsa jonka jättää kotiin lasten kanssa!!

Niin, no, mietipä krapulaa kun ne alle kolmivuotiaat kiljuvat ja hyppivät päälle. Ja repivät nenästä ja vanuttavat poskia. Ja tunkevat vessaan just kun tekisi mieli sulloa pää pönttöön. :xmas:

Toisaalta, meilläkin on lapsia tasan kahden vuoden ja alle kahden vuoden ikäerolla, eikä Äijällä ole käynyt mielessäkään viettää polttareita...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Niin, no, mietipä krapulaa kun ne alle kolmivuotiaat kiljuvat ja hyppivät päälle. Ja repivät nenästä ja vanuttavat poskia. Ja tunkevat vessaan just kun tekisi mieli sulloa pää pönttöön. :xmas:

Toisaalta, meilläkin on lapsia tasan kahden vuoden ja alle kahden vuoden ikäerolla, eikä Äijällä ole käynyt mielessäkään viettää polttareita...

Jos pitää krapula hankkia niin se kestetään sitten miehen lailla!

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Jos pitää krapula hankkia niin se kestetään sitten miehen lailla!

Ja jos vaimo päästää miehensä juhlimaan, saa sitten myös antaa miehen kärsiä krapulansa rauhassa, eikä ensimmäisenä aamulla ole lasta pistämässä isän syliin..

itsekkin olen mielummin krapulassa niin ettei lapset ole kotona, tai sitten poden krapulani muualla, ja suon sen myös miehelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ai sillä tavallako niitä huonoja aviomiehiä hankitaan, lapsia tekemällä?? Minä kun luulin että se on ihan luonteesta kiinni millainen idiootti se mies sattuu olemaan. :headwall:

No jos perustelut on ettei kiinnosta mennä kotiin kun siellä on ne lapset niin jään todellakin miettimään että missä vika.. vai lieneekö se vaimossa se vika, onko vaimo kitisevä nalkuttaja ja pirttihirmu kun on jaloissa lapsosia..

ai jos mies haluaa pitää varpajaisia ja lapset vielä tehty pienellä ikäerolla, niin äijähän on renttu sitten... Kyllä mun mies on saanu varpajaisensa pitää ja ihan kunnon ukko se on. Lapsilla ikäeroa 1v.11kk. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ai sillä tavallako niitä huonoja aviomiehiä hankitaan, lapsia tekemällä?? Minä kun luulin että se on ihan luonteesta kiinni millainen idiootti se mies sattuu olemaan. :headwall:

No jos perustelut on ettei kiinnosta mennä kotiin kun siellä on ne lapset niin jään todellakin miettimään että missä vika.. vai lieneekö se vaimossa se vika, onko vaimo kitisevä nalkuttaja ja pirttihirmu kun on jaloissa lapsosia..

Ei kun se on siinä miehessä se vika, ei naisessa, lapsien määrässä tai talon neliöissä. Se mies on niin sanottu mulkku :D

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Ja jos vaimo päästää miehensä juhlimaan, saa sitten myös antaa miehen kärsiä krapulansa rauhassa, eikä ensimmäisenä aamulla ole lasta pistämässä isän syliin..

itsekkin olen mielummin krapulassa niin ettei lapset ole kotona, tai sitten poden krapulani muualla, ja suon sen myös miehelleni.

samoilla linjoilla sun kanssa. meillä on jopa miehen kanssa sopimus, että jos hän meinaa krapulan hankkia, niin sitten jää kavereilleen yöksi ja tulee kotiin vasta kun on pää selvä. en halua kattoa/lasten kattovan pahoinvoivaa ja väsynyttä isiä, vaan hoitakoon olonsa pois ja sitten osallistuu taas perhe-elämään kun kotiin palaa. ja onneksi tuo ei krapulaa ihan helpolla hommaakaan, ei ole siis joka viikonloppu kavereiden nurkissa. ;)

Täältä löytyy yksi idiootti, vaikka talosta löytyy vain yksi alle 3v. Mikä onkaan sen ihanampaa kuin se seuraava aamupäivä kun saa bailaamisen jälkeen lepäillä. Jos kotoa kerran pääsee pois juhlintamielessä, ei sinne ole kiva mennä aamutuimaan nukkumaan, kun siihen ei kunnolla ole kuitenkaan mahdollisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ai jos mies haluaa pitää varpajaisia ja lapset vielä tehty pienellä ikäerolla, niin äijähän on renttu sitten... Kyllä mun mies on saanu varpajaisensa pitää ja ihan kunnon ukko se on. Lapsilla ikäeroa 1v.11kk. :D

Peesi. Näin minäkin tämän ymmärsin. Kai se sitten näin on. Hyvä että ap:lla kunnollinen mies.

Ei siis oikeasti tästä voi tapella.

Jos se vaimo mieluusti päästää miehensä ja vielä mieluusti suo olevan yön poissa (mikäs sen mukavampaa kuin yöllä herätä kotiinrämpivän ukon kolistuksiin) niin juttu on ihan okei.

Eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Taitaa ap vaan haluta miehensä menoja "kyttäilemään", kun kuskiksi pittää piässä.. ;)

Ei vaan haluan mieheni viereeni yöksi sekä haluan viettää yhdessä perheeni kanssa sunnuntaipäivän aamusta saakka. Viikonlopun kaksi päivää ovat niin kovasti lyhyt aika yhdessä, varsinkin kun niitä osuu kalenteriin vain kerran pari kuussa töiden takia.

Ei siis oikeasti tästä voi tapella.

Jos se vaimo mieluusti päästää miehensä ja vielä mieluusti suo olevan yön poissa (mikäs sen mukavampaa kuin yöllä herätä kotiinrämpivän ukon kolistuksiin) niin juttu on ihan okei.

Eikö?

Täytynee ehdottaa että jospa minä otan sen rämpivän ukon meille enkä viekään sitä sen omaan kotiinsa, jospa se passaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Taitaa ap vaan haluta miehensä menoja "kyttäilemään", kun kuskiksi pittää piässä.. ;)

Ei vaan haluan mieheni viereeni yöksi sekä haluan viettää yhdessä perheeni kanssa sunnuntaipäivän aamusta saakka. Viikonlopun kaksi päivää ovat niin kovasti lyhyt aika yhdessä, varsinkin kun niitä osuu kalenteriin vain kerran pari kuussa töiden takia.

Siis tässä ei alkuunkaan ollut kyse ikäeroista eikä varpajaisia juhlivan isän huonoudesta vaan siitä, että sINÄ haluat miehesi kotiin.

Kuka se pirttihirmu onkaan? :saint:

Yhteistyössä