F
Fleur de la Cour
Vieras
niin aviomiehistä tulee näköjään melkoisisa kutaleita sen jälkeen!! No niin hyppikää seinille kun menin taas arvostelemaan pieniä ikäeroja, mutta lukekaas nyt silti ajatuksella loppuun mikä minua pöyristyttää.. Asia on niin, että ystävämme sai tässä syyskuun alussa poikavauvan, ei ehtinyt erinäisistä syistä varpajaisia pitää ja nyt ilmoitti että viikonloppuna ne sitten olis.. No eipä siinä mitään, vapaata sattuu olemaan töistä eikä muitakaan menoja ole mies ehtinyt sopia, mutta paikkakunta on Turku eikä kukaan vieraista, paitsi tämän järjestäjän velipoika asu Turussa. No pohtivat sitten että mihinkäs sitä yöksi. No koska minäkin olen vapaalla ja mulla on seuraa Turussa kyllä ja saan siellä aikani hyvin kulumaan niin ehdotin miehelle, että pyydä äitiäs lapsenvahdiksi niin minä lähden teille kuskiksi. Miehelle tämä kävis, pääsis juhlimaan, pääsis kotiin nukkumaan ja minäkin pääsisin joskus jonnekin, niin eipä sovikaan hänen kavereilleen joilla on talo piukassa alle kolmivuotiaita.. Eikun kuulemma ei kiinnosta yhtään mennä kotiin kun kerrankin pääsee sieltä pois! Ettäs kehtaakin sanoa, sattuu olemaan vielä mun hyvä kaverini hänen vaimonsa jonka jättää kotiin lasten kanssa!!