kun elämä ei tunnu miltään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt kaikkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt kaikkeen

Vieras
Haluaisin et kaikki asiat on kunnossa. Olis työ, rahaa ja aikaa!
Mut ei ole noista mitään. No okei on mul en syksyksi työpaikka jossa on vajaat tunnit ja kuukausipalkka vähän päälle tonnin, en selviä tuolla palkalla mitenkään!!! Sit harmittaa ku ei saa oman alan töitä olen valmistunut 2006 keväällä.

Joka kuukausi rahat loppuu kesken ja kelalta ei tipu sentin senttiä. Olen ollut jo töissäkin vanhempain vapaan aikana, mut nyt ei ole tarjolla työtuntejakaan.

Enkä saa enää elämästä kiinni, ennen harrastin liikuntaa päivittäin, nyt maksan joka kuukausi kuntokeskus korttia mutta käyn ehkä kerran kuussa. Voisin sanoa koko kortin irti mut mul on 2vuoden sopimus..

Jotenkin haluaisin vaan paeta, muuttaa jonnekin pois jossa kukaan ei tuntis mua.. haluaisin niin paljon oman alan työpaikan!!

Mihin on kadonnut entinen minä aina iloinen, hyväntuulinen, reipas ja jolla oli aina kymmenen suunnitelmaa ja elämän iloa vaikka toisille jakaa!!

Jos vaan ottais pojan ja lähtis...?

MULLA VÄHÄN SAMA HOMMA..PAITSI ETTÄ EI OLE EDES TYÖPAIKKAA JA 1KK PÄÄSTÄ LOPPUU HOITOVAPAA!OON VÄHÄN MIETTINYT ETTÄ MITEN SITÄ PÄRJÄÄ SIT RAHALLISESTI.. KUN JÄÄ SIT VÄHEMMÄN RAHAA KÄYTTÖÖN KU NYT!!VAIKKA PÄÄSIS TÖIHIN KUN SIT JOUTUU MAKSAA KOKO VUOKRAN YKSIN..NYT SAA OSAN KELALTA.OON MIETTINYT ET PITÄIS LÖYTÄÄ KÄMPPIS MUT MISTÄ KUN ON LAPSI.??

Pääkaupunki seudulla asustelen..

Joskus on parempia päiviä ja joskus niitä ihan kamalia!!! Aina kun huomaa mollin sivuilla ilmoituksen oman alan työpaikasta olen kun eri ihminen täynnä intoa, mutta sitten kun kirje tulee kotiin ettet tällä kertaa tullut valituksi olen yhtä syvällä kurjuudessani jos en vielä syvemmällä!!!

Avomieheni ei ymmärrä tilannetta, se vaan ajattelee että kyllä sä saat töitä kaupasta tai kioskista tai huoltoaseman kassalta. Mut se ei tajua kuinka turhauttavaa on kun ei saa töitä oman alan työpaikoista, ei saa tehdä sitä mistä tykkää missä on hyvä!!!!

Koitappa nauttia niistä asioista joita sinulla on! Muuten kuulostat kyllä ihan minulta, tuon elämän motivaation kannalta. Minulla kyllä on oman alan töitä, mutta lapseni kuolema pysäytti kaiken. Ei tahdo jaksaa mitään tehdä.

Yhteistyössä