kun ei tahdokaan

  • Viestiketjun aloittaja minäkin tämän koin
  • Ensimmäinen viesti
minäkin tämän koin
...enää yrittää lasta. Kesken mennyt raskaus oli toivottu (ei siis se keskenmeno vaan raskaus) ja on suuri suru kun ei sitä lasta saatukaan. Viikot piti olla 15, mutta sydänääniä ei kuulunut ja ultrassa todettiin menneen kesken 13. viikolla.

Aluksi ajattelin, että jospa loppukesästä yritetään uudestaan, mutta nyt yhtäkkiä onkin sellainen olo etten ehkä tahdokaan toista lasta. Yksi ihana vuoden vanha poika meillä jo on.

Varmaan mieli muuttuu vielä suuntaan ja toiseenkin, halusin vain tämän jonnekin purkaa. Kun läheiset olettaa, että ilman muuta kohta koitetaan uudestaan.
 
Sama täällä. 2 keskenmenoa takana ja nyt tuntuu, että entäs jos ei enää tuliskaan toista lasta. Luulen että mieli vielä muuttuu, mutta outo tunne tämä on. Ja tosiaan, kaikki tietysti kattelee minun mahaa jatkuvasti, että jokos...
 
minäkin tämän koin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:18 vieras kirjoitti:
Sama täällä. 2 keskenmenoa takana ja nyt tuntuu, että entäs jos ei enää tuliskaan toista lasta. Luulen että mieli vielä muuttuu, mutta outo tunne tämä on. Ja tosiaan, kaikki tietysti kattelee minun mahaa jatkuvasti, että jokos...
Tosiaan, täällä myöskin todella outo tunne tällainen...kun en ennen näin ole ajatellut lainkaan...

Kiitos osanotosta ja siunausta sureville :flower:
 
pieni tyttö
Minäkin koin yhden keskenmenon toukokuussa 2006 ja pelkäsin etten enää koskaan tule raskaaksi,mutta toisin kävi.Jo 2kuukauden päästä olin raskaana ja nyt pinnasängyssä tuhisee 6vkoa vanha tyttövauva.Esikoinen on pian 2v.
Kyllä se tulee kun on sen aika!!
 

Yhteistyössä