Kun ei lasta, niin ei heru seksiäkään!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorimies79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja todella, lasten saaminen on useille naisille hieman eri tavalla tärkeä asia kuin auto tms.
Ja todella, jos tuntuu että puoliso ei rakastakaan enää niin paljoa, että haluaisi sen onnen suoda, niin loukkaahan se syvästi.

Huhuh, kivaa pikku yleistämistä katkeroituneen oloiselta Marita70:ltä. Koittakaa nyt hyvät naiset käsittää, että eivät kaikki halua lapsia. Ehkä se ensimmäienkin on ollut virhe. Ei naisilla ole mitään yleistä oikeutta haluta lapsia tai painostaa miehiä niitä hankkimaan. Lapset ja pariskunnan seksielämä ovat yhdet epäeettisimmistä kiristyksen aiheista, jostain syystä ilmeisen tyypillistä toimintaa tietyille naisille. Hävetkää nartut, tekee jo mieli vaihtaa sukupuolta ettei minua liitetä Marita70 tyyppisiin ääliöihin.

No kiitos kiitos vain. Minäkin olin muuten vielä 29-vuotiaana ihan varma etten ikinä halua lapsia. Mutta mieli joskus muuttuu.. Ei tietenkään ole oikeus pakottaa. Mutta ymmärrän, että jos mies ilmoittaa 'meillä menevän niin huonosti.' Jos menee huonosti, silloin ei liene ihme jollei naisella haluta. Nainen voi siinä tilanteessa sanoakin mitä vaan. Jollei muutenkaan haluta, niin löytää tuosta syyn olla haluamatta, esim.
Mutta naisella on oikeus saada niin monta lasta kuin haluaa. Tai no, ainakin melkein.. En nyt oikein puolustaisi tätä kahdeksikkojen äitiä..
Samoin miehellä on oikeus olla haluamatta. Mielestäni edelleen, ap-lla keskustelun paikka, ja jos ei sopuratkaisuun päästä, ei muuta kuin eri suuntiin. Luultavasti naisen onni..
Ja sinä joka nähtävästi olet tällainen vela, ymmärrän sinuakin. Minä kai koitin jotenkin tuoda esille, kuinka tärkeää lapsen saaminen VOI naiselle olla, ja halusin ap:n (ja kenties jonkun muunkin) ymmärtävän vaimoaan paremmin, ja kenties, suhde voisi korjaantua, ja molemmat saada haluamansa.
Monikohan nainen on jäänyt odottamaan, että miehen mielestä on sopiva aika tehdä lapsi, ja jonain päivänä kärsii, koska jäi kokonaan lapsettomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Marita70:
Mutta naisella on oikeus saada niin monta lasta kuin haluaa. Tai no, ainakin melkein.. En nyt oikein puolustaisi tätä kahdeksikkojen äitiä..
Samoin miehellä on oikeus olla haluamatta.
Minä kun olen luullut, että jokaisella lapsella on oikeus syntyä haluttuna ja hyvään kotiin, mutta taisinkin olla väärässä, naisen haluista ja niiden täyttämisestähän tässä olikin kyse. Jos vastakkain on
[ei tehdä ainakaan nyt lisää lapsia, suhteemme ei voi hyvin] VS [mä haluun lisää lapsia],
niin ei tuossa nyt pitkään tarvitse miettiä kumpi on kypsempi ja pidempään mietitty kannanotto.

Niin ja nainen olen itsekin, ja hävettää naissukukunnan puolesta kun siihen kuuluu ap:n vaimon ja Marita70:n kaltaisia pikkuprinsessoja.

Mielestäni jokaisella on oikeus omaan elämäänsä,lapsia tai ei.Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei,silloin pitää tehdä oma päätös,alistuako toisen vaatimukseen.Mielestäni ei pidä.Kannattaa hankkia sellanen kumppani,kuka myös haluaa lapsen tai useampia.Lapset ovat kuitenkin elämän ,miten sanoisi,jotain kultaakin kalliimpaa.Omien lasten kanssa touhuaminen pienestä pitäen on jotain ainutlaatuista.Aikuisenakin homma jatkuu lähes samanlaisena.On isä ja äiti ja siskot,veljet.Yhdessä vanhemmalla iällä kaikenlaista yhdessä.

Voi kun se ap tulisi kertomaan, mitä se 'pieni kitka' oikein on, minkä vuoksi hän ei halua toista lasta. Voisimme sitten arvioida uudelleen mitä mieltä olemme..
Entä jos kyse on siitä, että ap haluaa seksiä 2 krt. päivässä, ja koska ei saa, kiristää lapsella.. Jokaisessa suhteessa on joskus 'jotain pientä', varsinkin jos on myös lapsi huolehdittavana.
Ääliö narttu pikkuprinsessa- sitähän minä olen ;) ja muahan on aina kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä..

Marita.Olen aiemminkin todennut,olet symppis.Mistä saatas sinulle oikea tyyppi ja voisitte perustaa perheen.Sinä olet sellanen just äitityyppi.Varmaan lapsi olisi sinun huostassa hyvässä hoidossa.Paitsi muussa tapauksessa.Meikäläinen on nääs paras kaikesta.

No niin täällä taas!! Sori pieni viivästys. Joo eli se kitkä mikä meitin välillä on seuraavanlainen, eli puoliso ei halua olla MISSÄÄN tekemisissä minun sukulaisteni kanssa ja saatika äitini(lapseni mummin kanssa). Mitään perusteltua syytä siihen ei ole, ainoastaan kun äitini on sellainen hyväntahtoinen häärääjä, niin kuin kaikki äidit.Lisäksi kertoi että ei sitä lasta heille ole tehty, olisi itse aikoinaan poikinut enemmän. Se on hänen mielestä pahasta ja se kun hän haluaa mukamas koko ajan miellyttää kaikkia. Sekin on varmaan tullut siitä kun äitini on luvannut ostella lastenvaunut ja muita juttuja auttaakseen. Se on ollut näemmä pahasta. Kuitenkin hänen sukulaisissa pitää ravata sillon kun käsky käy ja en ole kyllä vastaankaan laittanut, kyl mä tykkään käydä.

En ole painosanut puolisoa seksiin, toki kysellyt että miksi ei seksiä enää harrasteta!?!?! enkä todellakaan huutanut, niinkuin joku mainitsi. Ole monesti pyytänyt että keskusteltaisiin mikä painaa ja muistakin murheista, joita kertoo syyksi estoihin, niin ei. Katotaan sit joskus kun siltä tuntuu!! Vastaa hän!! Että näin.

Kaiken lisäksi hän kertoi minulle kasvotusten, että hän ei myönnä omia virheitään vaan kääntää ne minua vastaan. Minusta tämä vie pohjan monilta keskusteluilta, jos kerran lähtökohdat keskusteluun ovat tuollaiset! Olihan se alkuvaihees niinkin että puoliso ei hyväksynyt että vien yhteisen lapsemme omien vanhempieni luo hoitoon, kun molemmat olimme töissä. Sanoi että soittaa poliisit hakemaan lapsen sieltä pois............Aivan uskomatonta mielestäni. No nyt sentään voin käydä lapsen kanssa vanhenpieni luona, mutta herkästi senkin jälkeen ollaan mykkäkoulua, kun siellä on tullut käytyä!! Tässä nyt hieman lisää pohdittavaa, ite alan olemaan aika väsyksissä, kun yritän saada välejä edes hieman paremmaksi, jotta puoliso voisi olla edes puoli tuntia samassa kahvipöydässä äitini kanssa, joka kävisi kerran puolessa vuodessa meillä kylässä.

Tämän KAIKEN lisäksi vaaditaan toista lasta!!!! Mietin että mitä jos sen toisenkin lapsen kohdalla on sama taistelu kuin ensimmäisen kanssa, eli ei saa viedä minun vanhempien luo hoitoon, kuin vasta pitkän taistelun jälkeen, +kaikki muut. :o(

Siippasi taitaa olla jostain syystä pahasti lukossa.Mielestäni hyvyys ja kärsivällisyys on hyvä asia.Sinulta vaaditaan kärsivällisyyttä.Hyvän eteen kannattaa tehdä kaikkensa.

Kuule ap, ei sinulla ole mitään muuta mahdollisuutta kuin erota. Itse en katselisi tuollaista akkaa päivääkään. Se pitää sinua sylkykuppina ja siitossonnina. Kun kerran et suostu tekemään lasta, niin et saa seksiäkään. Onpa melkoinen ämmä. Pysy lujana, älä missään nimessä mene tekemään sitä virhettä, että teet toisen lapsen tuon akan kanssa. Teidän liittonne on jo p*rseellään ja sitä ei voi pelastaa enää mikään.

Olen aivan varma, että jos menet tekemään toisen lapsen vaimosi kanssa, niin teille tulee avioero parin vuoden sisällä. On paljon helpompaa kun on vain yksi riitakapula. Jos vaimosi on noin alikehittynyt, niin hänellä ei kuuluisi olla yhtään lasta. Kiittämätön ja raukkamainen ämmä, jolla on ilmeisesti liian hyvin asiat. Ota ero ja vaadi yhteishuoltajuutta. Älä anna nöyryyttää itseäsi. Kyllä kapakoista löytyy naimakumppaneita, ei muuta kuin lähdet uutta hakemaan ja annat potku perseelle nykyisellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nuorimies 79:
Ole monesti pyytänyt että keskusteltaisiin mikä painaa ja muistakin murheista, joita kertoo syyksi estoihin, niin ei. Katotaan sit joskus kun siltä tuntuu!! Vastaa hän!! Että näin.
Hitto mikä ÄMMÄ! Eikö häntä yhtään haittaa, että sinä voit pahoin ja kärsit suhteessanne? Onkohan hän varmasti älynnyt, kuinka tärkeää asiasta puhuminen sinulle olisi? Kokeile vielä kerran, ota rauhallinen hetki kahdestaan ja selitä naiselle, kuinka sinä kärsit, sinusta tuntuu pahalle ja teidän on pakko puhua asioista jos aiotte vielä jatkaa yhdessä. Älä uhkaile erolla, mutta totea totuudenmukaisesti, että suhteessa pitää olla kaksi jäsentä, ja jos suhde ei ole toiselle enää tärkeä, on molemmille parempi ettette jatka enää yhdessä. Jos vaimoke ei tuostakaan tokene eikä tuskastasi välitä, niin liityn muihin vastaajiin ja kehotan sinua eroamaan. Älä tuhlaa enää elämääsi tuollaisen itsekkääseen idioottiin.

No huh huh sentään ap. =( Älä missään nimessä anna periksi, ei tuollaiseen liittoon ja tuollaiseen tilanteeseen kannata toista lasta tehdä.Pitää ne asiat pystyä puhumaan halki ja selviksi, jos hän ei siihen pysty luulempa että olet oikeutettu hakemaan eroa.Tuollainen tilanne pidemmän päälle syö ihmistä, ei sitä voi jaksaa.

Voimia sinulle! En voi muuta tehdä täällä kuin pyöritellä ihmeissäni päätäni, en jaksa uskoa tuollaiseen yksinkertaisuuteen...mitä kummaa se vaimosi kuvittelee toisen lapsen suhteessanne muuttavan?

Eikö ole eukolle tullut mieleen, että hän riistää lapseltanne isovanhemmat? Jos HÄN ei tykkää sun vahnemmista, niin eihän se, herranjumala, nyt tarkoita sitä, etteikö teidän lapsi voisi pitää isovanhemmistaan. Taitaa sun eukkos olla aika tyhmä ja karmea otus.

Ja rupea sinä uhkaamaan erolla. Sanot, että jos ei seksiä ala tulla, niin eroat. ja sanot vielä perään, että 'vai aiotko isovanhempien lisäksi viedä lapselta isänkin'.

Kova kovaa vastaan. Ei tuollaisiin akkoihin muu pure.

Alkuperäinen kirjoittaja Nuorimies 79:
Ole monesti pyytänyt että keskusteltaisiin mikä painaa ja muistakin murheista, joita kertoo syyksi estoihin, niin ei. Katotaan sit joskus kun siltä tuntuu!! Vastaa hän!! Että näin.

Aika mahdottoman tuntuinen tapaus. Eihän teillä voi olla hyvää läheistä suhdetta, kun hän ei avaudu sulle yrityksistäsi huolimatta.

Pistä kovaa kovaa vasten ja paukautat "että nyt puhutaan asiat halki!" Sanot että liitto saa sitten mennä, jollei hän lopeta temppuilua ja ala kertoa mistä on kyse. Vaadi tilille myös tästä isovanhempiin suhtautumisesta. Sehän on ihan itsekkyyden huipentumaa ja järjetöntä, että poliiseja on soittamassa lapsen vierraillessa isovanhemmilla.

Onko hänen isovanhempansa kohdelleet häntä lapsena huonosti? Mitä pelkää?

Huutaminen ei ole kylla mikaan ratkaisu. Jos mies ei halua lisaa lapsia niin ei sitten. Periksihan se on annettava jos kumpikin osapuoli ei halua jotain. Lapsessa ei ole kyse mistaan. No hyva on. Hankitaan sitten koira. Lapset on koko loppuian ja niita on ajateltava viela miten ne tulee voimaan sen jalkeen kun itse on kuollut.

Musta miehen on nyt vaan paras suostua kiltisti selipaattiin ja odottaa etta vaimo lopettaa ruikuttamisen. Tai sitten pettaa ihan hiljaisuudessa ilman, etta kenenkaan tarvitsee tietaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyväääpäivää:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo-06:
Meillä on sopimus, että jos toinen pihtaa, toisella on lupa mennä vieraisiin. Viikko, kaksi on se raja.

No joo. Et kai tosissasi ollut.

En tiedä on totta vai ei, mutta ainakin rehellistä. En hyväksy pettämistä, mutta tuossa on ainakin reilu peli menossa. Pihtaaja tietää mitä tuleman pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja hyväääpäivää:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo-06:
Meillä on sopimus, että jos toinen pihtaa, toisella on lupa mennä vieraisiin. Viikko, kaksi on se raja.

No joo. Et kai tosissasi ollut.
No kyllä. Ja pihtaaminen vain jatkuu, miestä "ei vaan huvita". Tilanne ei ole satunnainen vaan kuukausia jatkunut, parin viikonkin taukoja, joten enää en aio olla kiltti vaimo ja odottaa, josko miestä tällä viikolla kiinnostaisi jo.

Keskustelu on hieman huvittava. Nyt pitäisi sitten taas ymmärtää naista. Jos tilanne olisi toisin päin, että mies ei halua niin täällä jo kuorossa huudettaisiin että vaihda jo sitä miestä. Kas kun nyt kukaan ei uskalla sanoa että laita jo se nainen vaihtoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Juu mutta elämä muuttuu siedettäväksi.

Kuulehan Leena.Koht tulen kanssasi pullaa paistamaan korvapuustin uhalla.Laitetaan porukalla pöytä koreeksi teille molemmille ja häivyn vähin äänin ennen siippasi tuloa.Olet sellanen aidonoloinen immeinen.Missä muuten Heleena,ei oo näkynyt aikoihin?Alice V,oliko näin,hänestäkään kuulunut aikoihin.Tsemppiä Leena.

Täytyy sanoa, että melkoisen ällikällä olin kun luin ap:n tekstiä. Aika uskomaton nainen on tosiaan ja tunnen kyllä myötähäpeää naisten puolesta. Että noita henkisesti kehittymättömiä ja itsekkäitä naikkosia sitten aina vain riittää.
Ap:ta kehottaisin harkitsemaan eroa, ei tuo kyllä näytä paremmaksi muuttuvan. Sinulla on oikeus vierailla vanhempiesi luona lapsesi kanssa ihan niin paljon kuin haluat. Äläkä missään nimessä erehdy antamaan periksi ja tee toista lasta noin epäkypsän naisen kanssa.
Paljon tsemppiä sinulle.

Yhteistyössä