No niin täällä taas!! Sori pieni viivästys. Joo eli se kitkä mikä meitin välillä on seuraavanlainen, eli puoliso ei halua olla MISSÄÄN tekemisissä minun sukulaisteni kanssa ja saatika äitini(lapseni mummin kanssa). Mitään perusteltua syytä siihen ei ole, ainoastaan kun äitini on sellainen hyväntahtoinen häärääjä, niin kuin kaikki äidit.Lisäksi kertoi että ei sitä lasta heille ole tehty, olisi itse aikoinaan poikinut enemmän. Se on hänen mielestä pahasta ja se kun hän haluaa mukamas koko ajan miellyttää kaikkia. Sekin on varmaan tullut siitä kun äitini on luvannut ostella lastenvaunut ja muita juttuja auttaakseen. Se on ollut näemmä pahasta. Kuitenkin hänen sukulaisissa pitää ravata sillon kun käsky käy ja en ole kyllä vastaankaan laittanut, kyl mä tykkään käydä.
En ole painosanut puolisoa seksiin, toki kysellyt että miksi ei seksiä enää harrasteta!?!?! enkä todellakaan huutanut, niinkuin joku mainitsi. Ole monesti pyytänyt että keskusteltaisiin mikä painaa ja muistakin murheista, joita kertoo syyksi estoihin, niin ei. Katotaan sit joskus kun siltä tuntuu!! Vastaa hän!! Että näin.
Kaiken lisäksi hän kertoi minulle kasvotusten, että hän ei myönnä omia virheitään vaan kääntää ne minua vastaan. Minusta tämä vie pohjan monilta keskusteluilta, jos kerran lähtökohdat keskusteluun ovat tuollaiset! Olihan se alkuvaihees niinkin että puoliso ei hyväksynyt että vien yhteisen lapsemme omien vanhempieni luo hoitoon, kun molemmat olimme töissä. Sanoi että soittaa poliisit hakemaan lapsen sieltä pois............Aivan uskomatonta mielestäni. No nyt sentään voin käydä lapsen kanssa vanhenpieni luona, mutta herkästi senkin jälkeen ollaan mykkäkoulua, kun siellä on tullut käytyä!! Tässä nyt hieman lisää pohdittavaa, ite alan olemaan aika väsyksissä, kun yritän saada välejä edes hieman paremmaksi, jotta puoliso voisi olla edes puoli tuntia samassa kahvipöydässä äitini kanssa, joka kävisi kerran puolessa vuodessa meillä kylässä.
Tämän KAIKEN lisäksi vaaditaan toista lasta!!!! Mietin että mitä jos sen toisenkin lapsen kohdalla on sama taistelu kuin ensimmäisen kanssa, eli ei saa viedä minun vanhempien luo hoitoon, kuin vasta pitkän taistelun jälkeen, +kaikki muut.

(