Kun ei lasta, niin ei heru seksiäkään!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorimies79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huomasin vaan:
Keskustelu on hieman huvittava. Nyt pitäisi sitten taas ymmärtää naista. Jos tilanne olisi toisin päin, että mies ei halua niin täällä jo kuorossa huudettaisiin että vaihda jo sitä miestä. Kas kun nyt kukaan ei uskalla sanoa että laita jo se nainen vaihtoon.

Jaa, minusta kun se on sanottu jo useampaankin kertaan. Kannattaisi ehkä siis panostaa luetun ymmärtämiseen, eikä poimia vain niitä viestejä, mitkä tukevat omia stereotypioita.

Jos tilanne on ollut jo vuosia tuollainen niin ei se muutu. Ota ero tai hyvaksy tilanne. Jokatapauksessa se lapsi kasvaa ja tulee luoksesi itse. Kun han on vanhempi niin han kay isovanhemmillaan ihan itse ilman aitiaan ja loppujenlopuksi yksinhuoltajalle on vaan ihanaa kun toinen puolisoista ottaa valilla lapsen hoitoonsa ja ihanaa kun ihan kuka vaan ottaa lapsen joskus luokseen. Jos puolisosi on noin hankala niin han riitaantuu lapsennekin kanssa kun murrosikaiselle lapselle kay purkamaan omaa kiukkuaan eika kuuntele lapsen murheita niin lapsi pakkaa isompana laukkunsa ja tulee sinun kainaloosi. Sinulle ehka voi sanoa, etta en myonna virheitani ja kaannan kaikki sinua vastaan, mutta kun vaimosi sanoo sen murrosikaisellesi niin han saa kuulla kunniansa lapsen suusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Marita70:
No kiitos kiitos vain. Minäkin olin muuten vielä 29-vuotiaana ihan varma etten ikinä halua lapsia. Mutta mieli joskus muuttuu.. Ei tietenkään ole oikeus pakottaa. Mutta ymmärrän, että jos mies ilmoittaa 'meillä menevän niin huonosti.' Jos menee huonosti, silloin ei liene ihme jollei naisella haluta. Nainen voi siinä tilanteessa sanoakin mitä vaan. Jollei muutenkaan haluta, niin löytää tuosta syyn olla haluamatta, esim.
Mutta naisella on oikeus saada niin monta lasta kuin haluaa. Tai no, ainakin melkein.. En nyt oikein puolustaisi tätä kahdeksikkojen äitiä..
Samoin miehellä on oikeus olla haluamatta. Mielestäni edelleen, ap-lla keskustelun paikka, ja jos ei sopuratkaisuun päästä, ei muuta kuin eri suuntiin. Luultavasti naisen onni..
Ja sinä joka nähtävästi olet tällainen vela, ymmärrän sinuakin. Minä kai koitin jotenkin tuoda esille, kuinka tärkeää lapsen saaminen VOI naiselle olla, ja halusin ap:n (ja kenties jonkun muunkin) ymmärtävän vaimoaan paremmin, ja kenties, suhde voisi korjaantua, ja molemmat saada haluamansa.
Monikohan nainen on jäänyt odottamaan, että miehen mielestä on sopiva aika tehdä lapsi, ja jonain päivänä kärsii, koska jäi kokonaan lapsettomaksi.

naisella on oikeus hankkia niin monta lasta kuin haluaa. Miten hän ne elättää jos ei ole muita kun niitä alullepanijoita ja sitten ei ole elättäjiä ja kasvattajia kun mies kumppanit ei halua lapsia. ja kyllä mieskin voi puutteesssa sanoa mitä vaan vaikkei välttämättä tarkoita sitä, utta sitten kyllä on naisen mielestä seksi hullu ja epä normaali kun on aina seksi mielessä. Kyllä se väkistenkin on mielessä jos on viikkokausia puutteessa ilmanjärkevää syytä tai vaimo se halua sitä sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nuorimies 79:
No niin täällä taas!! Sori pieni viivästys. Joo eli se kitkä mikä meitin välillä on seuraavanlainen, eli puoliso ei halua olla MISSÄÄN tekemisissä minun sukulaisteni kanssa ja saatika äitini(lapseni mummin kanssa). Mitään perusteltua syytä siihen ei ole, ainoastaan kun äitini on sellainen hyväntahtoinen häärääjä, niin kuin kaikki äidit.Lisäksi kertoi että ei sitä lasta heille ole tehty, olisi itse aikoinaan poikinut enemmän. Se on hänen mielestä pahasta ja se kun hän haluaa mukamas koko ajan miellyttää kaikkia. Sekin on varmaan tullut siitä kun äitini on luvannut ostella lastenvaunut ja muita juttuja auttaakseen. Se on ollut näemmä pahasta. Kuitenkin hänen sukulaisissa pitää ravata sillon kun käsky käy ja en ole kyllä vastaankaan laittanut, kyl mä tykkään käydä.

En ole painosanut puolisoa seksiin, toki kysellyt että miksi ei seksiä enää harrasteta!?!?! enkä todellakaan huutanut, niinkuin joku mainitsi. Ole monesti pyytänyt että keskusteltaisiin mikä painaa ja muistakin murheista, joita kertoo syyksi estoihin, niin ei. Katotaan sit joskus kun siltä tuntuu!! Vastaa hän!! Että näin.

Kaiken lisäksi hän kertoi minulle kasvotusten, että hän ei myönnä omia virheitään vaan kääntää ne minua vastaan. Minusta tämä vie pohjan monilta keskusteluilta, jos kerran lähtökohdat keskusteluun ovat tuollaiset! Olihan se alkuvaihees niinkin että puoliso ei hyväksynyt että vien yhteisen lapsemme omien vanhempieni luo hoitoon, kun molemmat olimme töissä. Sanoi että soittaa poliisit hakemaan lapsen sieltä pois............Aivan uskomatonta mielestäni. No nyt sentään voin käydä lapsen kanssa vanhenpieni luona, mutta herkästi senkin jälkeen ollaan mykkäkoulua, kun siellä on tullut käytyä!! Tässä nyt hieman lisää pohdittavaa, ite alan olemaan aika väsyksissä, kun yritän saada välejä edes hieman paremmaksi, jotta puoliso voisi olla edes puoli tuntia samassa kahvipöydässä äitini kanssa, joka kävisi kerran puolessa vuodessa meillä kylässä.

Tämän KAIKEN lisäksi vaaditaan toista lasta!!!! Mietin että mitä jos sen toisenkin lapsen kohdalla on sama taistelu kuin ensimmäisen kanssa, eli ei saa viedä minun vanhempien luo hoitoon, kuin vasta pitkän taistelun jälkeen, +kaikki muut. :o(

Niin hän se tahtoo olla että miehet ovat mamman poikia jos ovat missään tekemisissä äitinsä kanssa. Vaimot kyllä saa soitella päivittäin äidille ja varsinkin äidit vaimolle ja huolehtia, sehän on normaalia. Kyllähän vikoja löytyy jonka ihmisestä niitä pitää vain määrättyyn pisteeseen asti ymmärtää, mutta ei aivan kaikkea siinä menee mielen terveys

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Juu mutta elämä muuttuu siedettäväksi.

Kuulehan Leena.Koht tulen kanssasi pullaa paistamaan korvapuustin uhalla.Laitetaan porukalla pöytä koreeksi teille molemmille ja häivyn vähin äänin ennen siippasi tuloa.Olet sellanen aidonoloinen immeinen.Missä muuten Heleena,ei oo näkynyt aikoihin?Alice V,oliko näin,hänestäkään kuulunut aikoihin.Tsemppiä Leena.

sivhos menee Leenan kanssa puistamaan pallia ja kastaa muhvia eiku paistamaan pullia ja juomaan mustaa kahvia

Yhteistyössä