Kun ei lasta, niin ei heru seksiäkään!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorimies79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuorimies79

Vieras
Auttakaa nyt ihmeessä, mitä tässä olisi tehtävissä!! Meillä on ennestään jo yksi lapsi, nyt puoliso haluaa toista lasta. Olen kertonut että juuri nyt ei ole oikea aika toiselle lapselle, kun tässä on ollut pientä kitkaa jo pidemmän aikaa. Mieleatäni parisuhde pitää toimia 100% ennen kun lisää lapsia lähdetään tekemään. NO TÄHÄN PUOLISO TOKAISI ETTÄ JOS EN KERTA SUOSTU TOISEEN LAPSEEN, NIIN EI SITTEN HERU MITÄÄN MUUTAKAAN. ELI SEKSI LOPPU LAAKISTA TÄSSÄ HUUSHOLLISSA. NYT 3KK KULUNUT JA MAINITSIN ASIASTA, NIIN KERTOI ETTÄ VIKA EI OLEKKAAN MINUSSA VAAN ON OMIA MURHEITA JA PAINEITA. EI KUITESKAAN HALUA VIELÄ KESKUSTELLA NIISTÄ, VAAN SANOS ET NIIN KAUAN KUN HÄNEN MURHEET PAINAA, NIIN NIIN KAUAN EI TAPAHDU SEKSIRINTAMALLAKAAN MITÄÄN. TÄMÄ ON TODELLA RASKASTA JA TURHAUTTAVAA, KUN EI EDES KESKUSTELLA NIISTÄ. PÄÄSYY TODENNÄKÖSESTI ON SE TOINEN LAPSI, MUTTA EIHÄN SE VOI MENNÄ NÄIN. MITÄ TÄSSÄ NYT ENÄÄ VOI TEHDÄ, SILTI JOKA PÄIVÄ KERTOO KUINKA RAKASTAA MINUA, ALKAA JO USKO MENNÄ TUOHONKIN TOKAISUUN.

Terapointi voisi olla ihan paikallaan. Annat ymmärtää, että taustalla on muitakin huolia. Noh, kiristykseltä tuo kuulostaa, mutta sen alta voi paljastua muitakin syitä, joita pitäisi nyt voida laukaista ja etsiä puhumalla.

Sinun pitää kertoa vaimollesi, että parisuhteessa elävillä ihmisillä myös seksuaalisuus on yhteinen asia, josta on voitava keskustella. Sinulla on yhtäläinen oikeus seksuaalisuuteesi kuin vaimollasi. Lasten tekeminen on eri asia kuin seksuaalisuus. Jos vaimollesi riittää seksin harrastaminen vain lisääntymistarkoituksessa, on sinulla täysi oikeus haluta jotain muuta. Ja lasten hankintaan on välttämätöntä olla molempien vanhempien tahto. Voit kertoa vaimollesi, että hän polkee oikeuksiasi ja asemaasi parisuhteessa. Hän ei kohtele sinua puolisona vaan välineenä lisääntymiseen.

Toivottavasti vaimosi kaltaiset seksuaalisesti kylmät ja lapsilla kiristävät naiset kuolisivat sukupuuttoon. Älä ainakaan lisäänny hänen kanssaan yhtään enempää.

Ei kukaan miestään rakastava nainen kiristä miestä lastenhankintaan seksillä. Naisesi ei rakasta sinua, eikä varsinkaan kunnioita sinua tasavertaisena puolisona. Olet ikään kuin väylä hänen perhefantasiansa toteuttamiseksi. Vaadi rakkautta puolisona ja miehenä - et ole vain isä.

Siis parisuhteessa on kitkaa ja menee huonosti, joten miehellä on oikeus olla haluamatta lasta. Parisuhteessa on kitkaa ja menee huonosti, mutta naisen pitäisi haluta seksiä. Selvä!

Lopeta seksin harrastaminen. Ala edes mainitse seksista mitaan. Nainen kiristaa sinua, joten lopeta seksi kokonaan. Olen kylla pettamista vastaan, mutta ehka tassa tapauksessa sinun kannattaa miettia, etta ottaisit salarakkaan. Anna vaimosi kiukutella rauhassa. Ala painosta. Ala huomioi seksuaalisesti. Kun han huomaa ettei hanen taktiikkansa toimi niin han lopettaa.

Jos todella haluaisin lapsen eikä mieheni edes suostuisi mainitsemaan, milloin hän mahdollisesti voisi harkita lasta, mielialani olisi luultavasti niin huono, etten haluaisi miestäni. Kiristäminen on epäreilua, mutta jos ei haluta, niin sitten ei. En nyt väitä, että riitaisaan suhteeseen kannattaa tehtailla mitään lisälapsia, mutta haluttomuuteen pystyn eläytymään oikein hyvin, vaikka ko. tilanteessa en ole ollutkaan. Ehkä kannattaisi pohtia, mistä se kitka alun alkaen johtuu.

On ihan eri asia olla (jostain oikeasta syystä johtuen) haluton, kuin KIRISTÄÄ ja ilmoittaa ap:n kertomalla tavalla seksin loppumisesta. Jos on haluton, asiasta pitää keskustella ja etsiä keinoja halujen löytymiseen. Ap:n "nainen" (anteeksi, mutta haluaisin käyttää jotain hieman ei-niin-kohteliasta nimitystä) sen sijaan käyttäytyy kuin itsekäs pikkupentu, ja on uhalla lyönyt seksihanat kiinni jotta hänen itsekäs halunsa täytettäisiin (lapsen tekeminen tuollaiseen tilanteeseen kun on täysin typerää, ja sitä ollaan tekemässä vain, koska "mä nyt vaan haluuuuuun").

olisi kai syntyä perheeseen toivottuna ja odotettuna molempien vanhempien taholta. Ei Luoja varjele tuollaisiin väleihin saati nyt vielä kiristyksen takia. Mitä se nainen oikein ajattelee, tai siis omaa etuaanhan se. Ei ainakaan sitä lasta.

No täytyy myöntää, että jos minun mieheni ilmoittaisi, ettei hän halua toista lasta, koska suhteemme ei toimi, katsoisin, että hän on ehkä harkitsemassa eroa, enkä kelpaa hänen lapselleen äidiksi. Kyllä se loukkaisi niin paljon, että mahtaisi seksihalut mennä. Taitaisin miettiä toisenkin kerran, jäänkö suhteeseen ja kenties hukkaan mahdollisuuden saada toisen lapsen. Sitä kun ei aina ole helppo saada sitten kun ikää tulee.. Mutta luojan kiitos mä olenkin sinkku.
Mä olen ajatellut, lienenkö sitten väärässä, että miehet ja naiset ovat erilaisia. Miehille seksi on helppoa, tunteista riippumatta. Seksiä näyttäisi olevan helppo harrastaa vaikka tunteet olisivat vihan puolella, luulin että naiset ovat tuntevampia, ja ristiriidat vaikuttavat helpommin haluihin. Ja kun haluttomana joutuu antamaan, nousee siitä inho ja viha toista kohtaan, ja väliaikainenkin haluttomuus voi muuttua pysyväksi. Miten mahtaa ap kosiskella vaimoaan sinne sänkyyn? Exäni saattoi huutaa: mä lasken kymmeneen ja sä otat housut pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Marita70:
No täytyy myöntää, että jos minun mieheni ilmoittaisi, ettei hän halua toista lasta, koska suhteemme ei toimi, katsoisin, että hän on ehkä harkitsemassa eroa, enkä kelpaa hänen lapselleen äidiksi. Kyllä se loukkaisi niin paljon, että mahtaisi seksihalut mennä. Taitaisin miettiä toisenkin kerran, jäänkö suhteeseen ja kenties hukkaan mahdollisuuden saada toisen lapsen. Sitä kun ei aina ole helppo saada sitten kun ikää tulee..

Ei hyvää päivää, en vaan voi kertakaikkiaan käsittää naisia, jotka ei ymmärrä, että lapsi on YHTEINEN, alleviivaan YHTEINEN, päätös, eikä se mies ole mikään siemenlinko!! Liian monet tekee lapsia korjatakseen parisuhteen, jossa menee huonosti - väärin!! Lapsiparat kärsivät sitten kun vanhemmat tappelee. Alkuperäisen mieheltä kunnioitettavaa että on pitänyt asiassa päänsä eikä halua lisää lapsia huonoon suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Käsittämätöntä touhua:
Alkuperäisen mieheltä kunnioitettavaa että on pitänyt asiassa päänsä eikä halua lisää lapsia huonoon suhteeseen.
Tarkoitin siis alkuperäiseltä kirjoittajalta... :D

[/quote] Alkuperäisen mieheltä kunnioitettavaa että on pitänyt asiassa päänsä eikä halua lisää lapsia huonoon suhteeseen.[/quote]Vielä kunnioitettavampaa olisi, jos yrittäisi saada suhteen kuntoon.

Minusta tämä Marita70:n kommentti ilmaisee aika hyvin keskeisen ongelman tässä jutussa:
[/quote]Siis parisuhteessa on kitkaa ja menee huonosti, joten miehellä on oikeus olla haluamatta lasta. Parisuhteessa on kitkaa ja menee huonosti, mutta naisen pitäisi haluta seksiä. Selvä![/quote]

Mulla tuli jotenkin tällainen kuva: Naisen mielestä parisuhde on kunnossa. Ehkä normaalia elämään kuuluvaa väsymystä, tms. ja seksihalut ovat vähissä. Miehen mielestä parisuhteessa on vikaa, koska hän ei saa tarpeeksi. Niinpä mies kiristää naista- En tee toista lasta kanssasi, koska sinä et anna tarpeeksi seksiä ja olet väsynyt ja aina ei kaikki ole pelkkää ilotulitusta..
Miehen mielestä nainen on seksiautomaatti, jonka tulee erimielisyyksistä huolimatta pitää hänet tyydytettynä..
Voitanee jossitella iäisyys, kun emme tarkempia yksityiskohtia tiedä. Mutta minä kauhistuin siitä, että niin useat asettuivat ilman muuta miehen kannalle. Itse olen pitkissä suhteissa kärsinyt haluttomuudesta, eikä sitä asiaa kyllä miesten syytökset ja huuto parantaneet.

Mutta muuttuisiko tilanne, jos naisen halu olisikin esim. uusi auto, isompi asunto tai vaikka joku tietty kaveri. Voihan nekin olla asioita, jonka perusteella nainen ei tunne oloaan hyväksi. [Sama pätee täsmälleen samanlaisena toiseen suuntaan.]

Ei sillä, että olisi pakko haluta, mutta jos tuo "haluamattomuus" liittyy johonkin yksipuoliseen tahtoon, niin siinä on kyllä kaikki jo niin pielessä, että en tiedä edes, ketä syyttää - millaiseen jamaa parisuhde on jo siihen mennessä ajautunut. Itse en taitaisi päästä tilanteesta yli (kummallakaan puolella seisten).

Niin. Meidän kun on mahdotonta tietää, mitä ne vaikeudet ovat, joiden vuoksi ap ilmoittaa suhteessa olevan ongelmia. Ja kuka kiristää ketä.
Lapset ovat vähän eri asia kuin auto. Aikaa ei ole loputtomiin, ja mielestäni lasten suhteen on ihan hyvä ajatella myös ikäeroa.
Olen kai tullut niin kyyniseksi, etten enää usko siihen ikuiseen parisuhteeseen. Mitä jos nainen haluaa enemmän lapsia, mutta taipuu miehen tahtoon. Ja kun ikää on 36, ja tulee ero.. Ei ole helppoa naisen enää löytää miestä, eikä varsinkaan odotella, että onko tämä suhde nyt niin hyvä, että uskaltaa yrittää raskautta. Jos nainen haluaa lapsen, joutuu ottamaan melkoisen riskin tehdä sen kenen kanssa hyvänsä.
Itsekin saattaisin olla siinä tilanteessa, että jos löytäisin miehen jota rakastan, ja joka haluaa lapsia, ehkä haluaisin suoda hänelle sen, vaikka tällä hetkellä itse en haluaisikaan. Varmasti vaikea päätös, eikä aikaa harkita ole loputtomiin. Varmasti ap:n suhteessa asiasta olisi syytä keskustella rauhallisesti ja syyttelemättä. Molempien osapuolien. Näiden neuvojen perusteella odotan ap:n menevän huutamaan vaimolle: "mä kysyin elleistä neuvoa ja sä kiristät mua JA MUA NEUVOTTIIN MENEMÄÄN VIERAISIIN JA NIIN TEEN!"

Yhteistyössä