Kun ei kutsua kuulu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se muija

Vieras
olen tavannut aivan ihanan miehen, rakastunutkin jo. Yhdessä ollaan oltu nyt vajaa 3 kk.
Lapseni ovat tavanneet hänet, paljon touhuavat yhdessä ja lapset kyselee usein, milloin hän taas tulee. Välimatkaa meillä on n. 100 km. Siitä huolimatta melko usein ollaan tavattu. Mutta se tapahtuu aina täällä meillä. En ole käynyt kertaakaan vielä hänen luonaan ja olen tästä jo maininnut, että olisi kiva nähdä hänenkin kotinsa. Kutsua ei vaan ole vielä kuulunut. Tämä on hiukan alkanut jo mieltäni nakertamaan :( Mitä teen, kurvaanko vaan autolla hänen pihaansa ja tuumaan:" nyt sit tulin katsomaan miten asut?" vai kypsynkö vain odottamaan, milloin hän luokseen pyytää?

mulla oli semmonen suhde lyhyen aikaa erään kanssa, joka aina oli vain mun luona, milloin hänen kämppänsä oli likainen, sotkuinen jne. että ei voinut mennä katsomaan, käymään hänen luonaan.. No, kun tarpeeksi intin että miksi, miksi mitä salaat niin paljasti, että asuu isänsä kanssa, ei yksin :D :D ja niin myös oli.

Välimatkaa 350 km, eka tapaaminen molemmille vieraassa paikassa, eli nähtiin puolivälissä, seuraava mun luona ja kolmas hänen luonaan, kaikki tapaamiset puolentoista kuukauden sisällä. Ja tosta eteenpäin nähtiin aina sen luona, kumpi oli "kiinni" kotona, eli se, kumpi pääsi lähtemään liikkeelle aiemmin, matkusti, että yhdessäoloon olis mahdollisimman paljon aikaa.
Samalla tuli molemmille tutuksi toisen kotiympäristö ja kaverit, ja oli helpompi päättää kumman kotikaupungista tulisi yhteinen kotikaupunki.

Niin no mulla on kaveri, joka käy meillä suht usein, mutta kutsua heille ei koskaan tule. Ja syy on puhtaasti se, että kaverilla on niiiiiiiiiiiin paskasta, että syystäkin häpeää ja on sit taas liian laiska pidemmälläkään varoitusajalla siivoamaan kotiaan...

.. no, nyt kullan kanssa puhelimessa juteltiin. Kerroin sitten suoraan, että koen tämän jo kiusallisena kun kerjään, ettenkö voisi nähdä kotiasi :( Saas nähdä, milloin kutsu sit tulee vai tuleeko. Oli hiukan tahmeaa se puhelu...

Mustakin tuntuu oudolta. Onko hän paljon kotona noin muuten kun pidätte yhteyttä? Eihän tuo välttämättä tarkoita että hänellä olisi vaimo tms, voihan hyvin olla että asuu vanhempiensa luona ja häpeää sitä, tai että häpeää muuten kotiaan.
Oletko huomannut soitteleeko hän sinulle paljon kotoaan?

Mustakin tuntuu oudolta. Onko hän paljon kotona noin muuten kun pidätte yhteyttä? Eihän tuo välttämättä tarkoita että hänellä olisi vaimo tms, voihan hyvin olla että asuu vanhempiensa luona ja häpeää sitä, tai että häpeää muuten kotiaan.
Oletko huomannut soitteleeko hän sinulle paljon kotoaan?

kotonaan se nytkin oli. Kyllä mä uskon, että yksin se asuu....

Jos sillä miehellä on ns. tyypillinen poikamiesboksi, niin hän voi ajatella että se ei ole sopiva paikka lapsille... Kun sinulla siis on lapsia.
Hänelle voi olla tuskaista ja kiusallista ajatella siivousta ja jos ei sit ole oikein mitään tekemistä lapsille ja jos siellä on levällään miehen tietokoneet, kotistereot, tyhjät pizzalaatikot, saunaoluttölkit, muutama vaatekerta (joita ei ole ”ehtinyt” pestä), tiskit tai vaikka kertakäyttöastiat jne ja mies ehkä ”pelkää” lasten tuhoavan ne aarteet ja sinun pelästyvän sotkua ja lapsille ”eiu sopivaa” ympäristöä.
Siis jos oletuksena ois että sie ja lapset menisitte sinne hänen tykönsä.

Yhteistyössä