kun ei kelpaa vaimoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuttura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minunkaan mies ei halua mennä naimisiin. Me ollaan oltu yhdessä nyt 8,5 vuotta. Mulle naimisiinmeno olisi tärkeää, mut mies ei halua mennä. En tiedä miten meidän suhteen käy... :(

[QUOTE="Tipu";23793469]Minunkaan mies ei halua mennä naimisiin. Me ollaan oltu yhdessä nyt 8,5 vuotta. Mulle naimisiinmeno olisi tärkeää, mut mies ei halua mennä. En tiedä miten meidän suhteen käy... :([/QUOTE]

Miten sä olet 8 vuotta sitten antanut ittees höynäyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23793297:
Jos te jo asutte yhdessä ja peset miehen pyykit ja harrastatte seksiä, niin miksi se menis sun kanssa naimisiin? eihän mikään muutu.

Tämä on muuten kristillisestä seksuaalivalistuksesta nouseva, loppupeleissä naista esineellistävä ajatus. Ts. Jos mies saa jo naiselta kaiken haluamansa (=seksiä), mieheltä ei voi sen jälkeen odottaa enää mitään vaivannäköä ja naisen on tyytyminen kohtaloonsa.

Tämä on muuten kristillisestä seksuaalivalistuksesta nouseva, loppupeleissä naista esineellistävä ajatus. Ts. Jos mies saa jo naiselta kaiken haluamansa (=seksiä), mieheltä ei voi sen jälkeen odottaa enää mitään vaivannäköä ja naisen on tyytyminen kohtaloonsa.

No en mä sitä niin ajatellut, tai tarkottanut. Meinasin vaan, että avioliiton merkitys on pikkuisen hämärä, kun niin helposti pystyy elämään avioliiton tapaisessa liitossa. Silloin moni ei mmärrä, mitä avioliitto enää muuttaisi. Yhdessähän voi olla ilman sitäkin.

En tarkoittanut, että avioliitto on sitä, että nainen pesee pyykkiä. Tarkoitin, että avioliiton alkuperäinen tarkoitus on se, että eletään yhdessä, ollaan perhe, kumppanit. Mutta jos niin pystyy olla ilman avioliittoakin, niin eika moni ei näe järkeä avioitua.

Minä en koskaan halunnut mennä naimisiin eikä miehenikään kuulema. Kun aloimme olemaan yhdessä ei ajatus naimisiinmenosta käynyt edes mielessäni. Eräänä päivänä mies kuitenkin kosi, luulin sen olevan vitsi mutta mies kosi kahdesti uudelleen samantien ennenkuin tajusin että tosissaanhan hän on. No siitä kahden viikon päästä menimme salaa maistraatissa naimisiin.
Lapsia en myöskään ollut halunnut mutta mieleni muuttui ja miehen aloitteesta nyt on toinen tulossa. Miehelle oli todella tärkeää että lapset tehtiin vasta avioliittoon eikä juostu maha pystyssä alttarille ja hän on ylpeä siitä että olemme naimisissa ja juuri minä olen hänen vaimonsa.
Itse olen ollut sitoutumiskammoinen ja mies ottanut aiemmat suhteet rennosti mutta hän sanoi että heti kun se oikea tuli kohdalle niin silloin haluaa mennä naimisiin ja perustaa perheen eikä voisi kuvitellakaan muuta. Itse allekirjoitan tuon myös, mieheni on minulle se oikea niin miksi en olisi vastannut kosintaan kyllä, elämäni paras päätös.

No se ei vaan halua. Itse seurustelin 6 vuotta miehen kanssa joka ei kuulemma halunnut koskaan mennä naimisiin eikä myöskään saada lapsia. Lopulta jätin sen, ja nyt 2 vuotta myöhemmin mies on naimisissa toisen naisen kanssa ja lapsi tulossa.... :/ Että mä en vaan kelvannut sille vaimoksi.

[QUOTE="vieras";23793680]No se ei vaan halua. Itse seurustelin 6 vuotta miehen kanssa joka ei kuulemma halunnut koskaan mennä naimisiin eikä myöskään saada lapsia. Lopulta jätin sen, ja nyt 2 vuotta myöhemmin mies on naimisissa toisen naisen kanssa ja lapsi tulossa.... :/ Että mä en vaan kelvannut sille vaimoksi.[/QUOTE]

Hyvähän se vaan oli ettei tullut tehtyä virhettä :)