Kun annatte lahjan pienelle kummilapselle laitatteko pakettikorttiin antajan nimen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos välttämättä haluan kertoa että lahja on minulta: sanotaan että minä kirjoitin siitä pukille että voisit sellaisen toivoa.. mutta kyllä niil naama näkyy venyvän kun kortissa lukaa hiljalle toivoo urpo-mummo

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
jos välttämättä haluan kertoa että lahja on minulta: sanotaan että minä kirjoitin siitä pukille että voisit sellaisen toivoa.. mutta kyllä niil naama näkyy venyvän kun kortissa lukaa hiljalle toivoo urpo-mummo

Ei nyt mitään tollasta.Ihan rehellisesti vaan et kuka osti ja kenelle.
Niistä muista lahjoista voi sit valehdella jos sitä tuntuu

Mä en laita nimeä, mutta moni meidän läheinen laittaa. Mä en ole sitä lukenut lapselle mutta olen helpommin osannut yhdistää sillon keltä tuli mitäkin lahjaks ja ketä kiitän mistäkin lahjasta sillon. Mä kerään ne kortit sitten talteen et lapsi saa ne nähdä kohdan kasvaa isoks. Siis näkeehän se ne tietty jo nyt mutta ei osaa lukea et ne on kummilta oikeesti eikä joulupukilta.

Meillä kummit eivät laita nimea ja hyvä niin. Miksi lapsen pitäisi tietää että lahja on kummilta eikä pukilta? Eikö sen lahjan tarkoitus kuitenkin ole ilahduttaa lasta eikä mainostaa "näin hyvä kummi minä olen kun ostan sinulle lahjojakin"?

Kyllä ne kummit ehtivät lapsia muistaa jouluna omalla nimellään vuosikausia sen jälkeenkin kun lapsi on lakannut uskomasta joulupukkiin.

en laita. ei minun kummiuteni siitä kärsi vaikka kaikki eivät tiedäkään että MINÄ olen antanut Maijalle sen vauva-nuken. minä tiedän muistaneeni kummilastani, mielestäni se riittää ainakin niin kauan kun porukassa on joku joka uskoo joulupukkiin

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
en laita. ei minun kummiuteni siitä kärsi vaikka kaikki eivät tiedäkään että MINÄ olen antanut Maijalle sen vauva-nuken. minä tiedän muistaneeni kummilastani, mielestäni se riittää ainakin niin kauan kun porukassa on joku joka uskoo joulupukkiin

:flower:

Ajattelet fiksusti.