T
tuli mieleen
Vieras
vai annatteko erillisen joulukortin. Mietin tässäettä horjutanko lapsen uskoa joulupukkiin jos paketissa lukee että se on kummilta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:jos välttämättä haluan kertoa että lahja on minulta: sanotaan että minä kirjoitin siitä pukille että voisit sellaisen toivoa.. mutta kyllä niil naama näkyy venyvän kun kortissa lukaa hiljalle toivoo urpo-mummo
Alkuperäinen kirjoittaja j:Jos lapsi osaa jo lukea niin sit en kirjoita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä on kyseessä 6v poika, josta en kyllä tiiä osaako lukea vaiko ei..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä on kyseessä 6v poika, josta en kyllä tiiä osaako lukea vaiko ei..
Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä on kyseessä 6v poika, josta en kyllä tiiä osaako lukea vaiko ei..
tiivis side kummilapseen?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä on kyseessä 6v poika, josta en kyllä tiiä osaako lukea vaiko ei..
Ei kai kuusivuotais enää oikeestyi usko koko pukkiin, että nimi päälle vaan, jos mieles tekee
Alkuperäinen kirjoittaja salla:en laita. ei minun kummiuteni siitä kärsi vaikka kaikki eivät tiedäkään että MINÄ olen antanut Maijalle sen vauva-nuken. minä tiedän muistaneeni kummilastani, mielestäni se riittää ainakin niin kauan kun porukassa on joku joka uskoo joulupukkiin