T
Tietoa vailla
Vieras
Eli minulla synnytys lähestyy ja mietittiin, että saako isä palkallista vapaata hoitaakseen isommat sisarukset. Onko kellään tietoa? Ja tietty hoitotarve on olemassa koko sairaalassaoloajan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 07:58 Tietoa vailla kirjoitti:Mutta eikös isyyslomasta tarvi ilmoittaa hyvissä ajoin työnantajalle? Vai onnistuuko, että vaikka tarvittaessa kesken päivän sanoo, että nyt minä lähden isyyslomalle, kun vaimo synnyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 08:29 äiti 40plusplus kirjoitti:entäs joku mll:n hoitaja tai vastaava? maksaahan se mutta ei kaikkea tässä maailmassa voi saada yhteiskunnan tai työnantajan kustantamana.
ja pitäähän sinun saada lapsille se hoitaja siksikin aikaa kun itse synnytys tapahtuu jos miehesi haluaa olla siinä mukana.
Entäs mummot tai joku?
minulla tosin ei ole kokemusta edes isyyslomista kun ei mies pienestä omasta firmasta voinut noin vaan jäädä pois ja laittaa lappua luukulle. mutta mll:n hoitaja hälyytettiin apuun kun jouduinkin sairaalaan pari päivä ennen synnytystä ja sitten vauvan kanssa heitin pian toisen parin päivän keikan.
ja kai kunnastakin voi kysellä, riittääkö heillä ketään vai onko kaikki etukäteisvarauksin sidottu jonnekin.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 10:03 vieras kirjoitti:Eipä taida mll:n hoitaja olla puolen tunnin sisällä täällä lasta katsomassa, kun lähtö tulee. Ja ei ainakaan meillä ole varaa pitää montaa päivää varalta, jos sattuis lähtö tuleen. Vauva kun ei sattumoisin tule kello kaulassa ennalta ilmoitettuun aikaan. Voihan tietty olla, että joku voi pitää hoitajaa kotona odottamassa.
Naurettavaa ehdottaa edes moista.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 10:03 vieras kirjoitti:Eipä taida mll:n hoitaja olla puolen tunnin sisällä täällä lasta katsomassa, kun lähtö tulee. Ja ei ainakaan meillä ole varaa pitää montaa päivää varalta, jos sattuis lähtö tuleen. Vauva kun ei sattumoisin tule kello kaulassa ennalta ilmoitettuun aikaan. Voihan tietty olla, että joku voi pitää hoitajaa kotona odottamassa.
Naurettavaa ehdottaa edes moista.