V
"vieras"
Vieras
Johtuuko se vilkkaasta mielikuvituksesta vai mistä? 
Siis ihan älyttömiä juttuja välillä ja hänen juttujaan saa todellakin kuunnella aina pienellä varauksella mikä on totta mikä omaa sepitystä ja nämä höpö höpö jutut hän kertoo vielä niin pokerinaamalla.
esim. tänään pyyti mummoa meille ja sanoi puhelun lopetettuaan ettei mummo tule koska ei jaksa kuunnelle minun juttuja.
Ja sitten yksi päivä sanoi anopille että äiti lyö minua koska minä olen tuhma.
Ja mulle sanonut monta kertaa että isi potkii minua tai jotain muuta vastaavaa.
Siis ihan silleen kertoo kun nää olis totta. Ainiin ja sitten vielä sanoi mummolle että isi lähti työreissuun koska ei jaksa kuunnella meitä.

Sanonpa vaan että meillä tulee olemaan vielä ongelmia tuon kanssa
Vielä on onneksi kotona minun ja kuopuksen kanssa mutta jossain vaiheessa hoitoon.
Että onkos muilla tälläsiä lapsia?
Siis ihan älyttömiä juttuja välillä ja hänen juttujaan saa todellakin kuunnella aina pienellä varauksella mikä on totta mikä omaa sepitystä ja nämä höpö höpö jutut hän kertoo vielä niin pokerinaamalla.
esim. tänään pyyti mummoa meille ja sanoi puhelun lopetettuaan ettei mummo tule koska ei jaksa kuunnelle minun juttuja.
Ja sitten yksi päivä sanoi anopille että äiti lyö minua koska minä olen tuhma.
Ja mulle sanonut monta kertaa että isi potkii minua tai jotain muuta vastaavaa.
Siis ihan silleen kertoo kun nää olis totta. Ainiin ja sitten vielä sanoi mummolle että isi lähti työreissuun koska ei jaksa kuunnella meitä.
Sanonpa vaan että meillä tulee olemaan vielä ongelmia tuon kanssa
Että onkos muilla tälläsiä lapsia?