Kun kaveri valehtelee jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tosi surullista,jos ihminen menee noin sekaisin,että alkaa omasta lapsestakin vääristämään asioita =( Minulla myös tuommoinen ex ystävä. Kertoili aina kuinka hänen lapsi osaa jo sanoa sanoja alle vuoden ikäsenä mutta sitten kuitenkaan ei puhunut mitään vielä lähes 2 vuotiaanakaa eli aivan selvä valhe =( Ja monia muitakin tälläisiä tilanteita. En pysty käsittämään miks pitää tollaista tehdä...enkä pysty enää pitämään häntä ystävänä vaan pudotin listoilta alemmalle tasolle :D

Mullakin yks tuttu, jonka pitää aina laittaa paremmaksi, mitä hyvänsä mä kerronkin. Tavattiin pitkän ajan jälkeen, kysyi poltanko mä vielä. Kerroin lopettaneeni kaksi vuotta sitten. Joo niin hänkin on lopettanut. "Mut poltan nyt tän yhen tässä, en mä kyl muuten..." Sit ehdotti että otettasko joku ilta vähän viiniä yhdessä ja parannettas maailmaa. No muuten joo mut mä en ole nyt kolmeen vuoteen juonut tippaakaan, kun ei vaan huvita enää.

Joo no hän on kanssa ollut ties montako vuotta juomatta. Sit kuitenkin välillä soittaa niin tuhannen kännissä että hyvä kun saan selvää mitä se yrittää sanoa. Facebookiin laittaa kuvia jostain viini- ja siideripulloista ja kertoo istuvansa iltaa milloin kenenkin luona.

Miksi ei voi reilusti sit sanoa että ok, otan sillon tällöin. Mitä tuossa nyt niin ihmeellistä. Mutta ei, kun hänkin muka on lopettanut juomisen ja ei poltakaan enää. Kuitenkin kuulen kun puhelimessa puhuessa sytyttää savukkeen :D Luulee vissiin että en huomaa :laugh:

Kaikenlaisia pällejä sitä onkin.

Yhteistyössä