kumpi tuplaratas..peräkkäin vai vierekkäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole kokemusta, mutta millainen tilanne teillä on. Eli joudutteko vaikka matkustamaan bussilla sillon ainakin vierekkäiset on paremmat, muutenkin kyllä luulen että on kätevämmät kun on vierekkäin ( ihan vain sen perusteella mitä oon nähny ) :)

Juu riippuu todellakin minkä ikäisiä lapset ovat. Missä rattaita käytetään ja kuinka paljon käytetään. Meillä Emmaljungan vierekkäin istuttavat tuplat arki käytössä päivittäin lenkillä. kaupunki reissuja varten junamalliset grakon matkarattaat.

Meillä kolmipyöräiset careniat ja on olleet tosi hyvät! Liikkeessä sanoivat aikanaan et kolmipyöräisillä pääsee esim. rotvallien yli paremmin jos lenkkeilee, kun nelipyöräisillä. Nelipyöräisiä taas saa kapeampina kun kolmipyöräisiä... Jos teillä tilanne esim. kuten meillä et vanhempi on 1v10kk ja pienempi nyt 3,5kk niin peräkkäin istuttavat ei oo sinänsä hyvät et kun isompi on edesä niin on vaikea päästä rotvallien ja kynnysten yli kun vähemmän painoa takana. Rattaittaitten nokkaa hankala nostaa... Jos lapset samanikäisiä ja painoisia tai sit niin et voi pienemmän laittaa eteen niin miksei sit peräkkäin istuttavatkin hyvät olis! Suosittelen hommaan sellaset rattaat jossa on ILMAKUMIPYÖRÄT niin kulkee säässä kun säässä :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 13:04 Maria kirjoitti:
Jotkut on sanonut sitä, että peräkkäin istuvissa vanhempi ei pääse läpsimään ja häiritsemään pienempää, jos sattuu olemaan kovasti mustasukkainen tapaus.

Juu on tuo totta. Meillä ei kumpikaan lapsi oo läpsiä tyyppiä. Niin ja joissa juna mallisissa etummainen on tosi kaukana. Ei kuule mitä höpisee tai näe mitä touhuu.

Yhteistyössä