Kumpi teillä sisustaa

Gringa harmaana
Ei puutu. Miestä ei vois vähempää kiinnostaa ja sitten aina kehuu, mun päätösiäni. Taloakin tehtäessä sovimme, että minä en puutu saunaan, koska se ei juuriakaan minua kiinnosta ja mies ei sitten vastaavasti puutu talon sisustukseen, väreihin edes ulkoväriin.
 
Ehdottomasti kummatkin ja meillä on jopa sama maku. Ajatonta, valoisaa, väljää ja yksinkertaisen tyylikästä, ei mitään tilpehööriä (paitsi niitä lasten leluja) ja pölynkerääjiä (esim. kirjahyllyä). :)
 
kukkerikuu
Mies hankkii kaikenlaisia kalusteita kun halvalla sai ja ne sit pitää jotenkin saada sopimaan huusholliin. Mies sain muinoin valita päiväpeiton, kun maksoikin sen. Muuten minä sisustan ja ukolla ei ole sanomista. Ehkä tapeteissa ja kaakeleissa otan miehen mielipiteen huomioon, kunhan niiden aika tulee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 19:41 Pampula kirjoitti:
Puuttuko teillä mies paljon sisutukseen? Mua ärsyttää ku mies aina kommentoi verhoista, matoista ym. Ja jos miehen maun mukaan mentäis ni asunto olis ihan karsee...
Oletkos ajatellut että hänen mielestään sinun makusi sisustamisessa on karsee?
:LOL:
Meillä yritetään löytää molempia miellyttävät.Siis joutuu kumpikin joustamaan tarpeen tullen.
 
molemmat, äskettäin muutettiin ja ajattelin et ihanaa kun saan sisustaa huoneet mieleiseks mut mies olikin sitä mieltä et molempien maut pitää ottaa huomioon jotta sit esim takka jää ostamatta niin pitkäks aikaa kunnes löytyy molempien mieleen (tuskin löytyy) ja mies myös miettii minne huonekalut sijotetaan.
ukko myös haluaa sisustaa meidän pojan huoneen, mä saan kuulemma sisustaa tytön huoneen.
olemme päättäneet et ei osteta mitään mikä ei miellytä molempia.
 
minä sisustan meillä! Kysyn aina mieheltä, että mitä se olis mieltä jostain; mutta kun ei tahdo löytyä kunnolla omaa mielipidettä asioista. Sanoo yleensä, että on ihan kiva tai miten sää vaan haluat!

 

Yhteistyössä