Kumpi: Samsungin vai Applen älypuhelin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kumpi olisi parempi noin yleisesti ottaen? Jos joillakin on näitä puhelimia, voisiko kertoa hyviä ja huonoja puolia puhelimestaan.

Auttaisi tosi paljon :) Ymmärrän kyllä puhelimista jotain, mutta haluaisin kysellä ihan ihmisiltä, mitä he ovat mieltä puhelinkaupan myyjien sijaan.

Android, paljon enemmän sovelluksia, ilmaisia sellaisia :) Mulla on Sony mutta toimii samalla tavalla kuin Samsung (joka pojallani on) enkä todellakaan vaihtaisi Appleen.

Mulla samsung galaxy note2 ja miehellä sony xperia z. Molemmissa androidin käyttis ja kyllä muuten kelpaa. Just noi ilmaset sovellukset, hyvät kamerat, tarkat näytöt ja älyttömän nopeita. Kestää ebemmän iskuja kun iphonet ja helppokäyttöisempiä. Ja tässä notessa viel se plussa että on tää kynä millä tökkiä tota näyttöä. Uusimmissa Samsungeissa dropbox tili joka siirtää otetut kuvat heti suoraan valitsemille tietokoneille/koneelle. Ihanata!

Mä kiertelin just useat liikkeet ja vertailin puhelimia ja liikkeitä. Tein sitten galluppia siitä, mikä puhelin myyjillä itsellään oli ja lähes kaikilla oli iphone 5. Vaikka kyselit tässä muita kuin myyjien mielipiteitä, niin kyllä mun mielestä aika paljon sekin kertoo, minkä puhelimen ne ihmiset, jotka oikeasti näistä tietävät, valitsevat.

Mulla on iPhone, Samsung ja Nokian lumia. Samsung ja lumia ovat tällä hetkellä parhaat. IPhone on noista surkein. Mutta jos yhden puhelimen omistaisin, niin valinta olisi lumia.

mulla on htc, jossa siis myös android käyttis, en vaihtais. En windowspohjaiseen enkä appleen. Ihan huippuhyvä luuri. Vaihtaisin nykyisen puhelimeni ainoastaan samsung galaxy noteen. Mut samsungin puolesta noista vaihtoehdoista liputan ehdottomasti!

Valintaan tottakai vaikuttaa, mitä kodin muut laitteet ovat. Itsellä on tietokoneena tällä hetkellä mac (enkä pc:hen enään vaihtaisi) sekä kohta tulee iPad. Oma puhelimeni on ollut jo reilu kolme vuotta Samsung johon olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Puhelimen hajotessa vaihdan kuitenkin iPhoneen ihan siitä syystä, koska muut laitteet on Applea.

Joten molemmat tuttuja. Itse suosittelen ehdottomasti samsungia, jos teillä ei ole muita Applen laitteita eikä tule. Mutta jos muita Applen löytyy kannattaa ottaa iPhone. Onhan se muutenkin hyvä yleissääntö, että kun hankkii älypuhelimia ja tabletteja kannattaa ostaa kaikki samaa järjestelmää, jotta laitteet keskustelee paremmin keskenään.

Yhteistyössä