?
..
Vieras
Oletko ollut jommassa kummassa synnyttämässä.. mitä hyviä ja huonoja puolia siellä oli.. millainen paikka..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2 kertaa siellä synnyttänyt:Kättärillä ehdottomasti: kiva, kodinomainen, mukavat hoitsut, mukavat huoneet ei niin laitosmainen....ihanat muistot sieltä
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ONko kättärillä se normaali synnytysosastokin mukava?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:yhteissuihku?? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja ..:yhteissuihku?? :O
iso kylppäri jossa on monta suihkua vierekkäin niinkuin jossain koulun jumppasalin pukkarissa :x
normaalioloissa ei hirveästi haittaisi mutta täysin kulahtaneena, verisenä löllönä on inhottavaa mennä lypsämään maidon liikatuotannosta turvonneita paakkuisia, tulehtumassa olevia rintoja yhteissuihkuun :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja ..:yhteissuihku?? :O
iso kylppäri jossa on monta suihkua vierekkäin niinkuin jossain koulun jumppasalin pukkarissa :x
normaalioloissa ei hirveästi haittaisi mutta täysin kulahtaneena, verisenä löllönä on inhottavaa mennä lypsämään maidon liikatuotannosta turvonneita paakkuisia, tulehtumassa olevia rintoja yhteissuihkuun :xmas:
Olin viimeksi naistenklinikalla suihkuhuoneessa, jossa oli muistaakseni neljä suihkua, mut pistin oven lukkoon ja kävin yksin.Eikä käynyt kukaan koputtelemassa ovelle, eli ruuhkaa ei ollut - onneksi. Ei tosiaan ole kiva käydä yhteissuihkussa, kun ei ehdi aseltakaan ottaa ilman verilammikkoa!
Naistenklinikkaa on haukuttu tosi paljon, kättäriä kehuttu.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kavereista moni hehkutti että menevät Kättärille synnyttämään mutta jokainen heistä kirosivat ko paikan henkilökuntineen sinne missä aurinko ei paista.
Mulla ei ole kokemusta kummastakaan.