M
mielipiteenne
Vieras
Kumpi kannattaa tehdä mieluummin, 40 min. kevyttä hölkkää vai tunti reipasta kävelyä esim. sauvojen kanssa? Noin niin kuin rasvanpolttoa ajatellen. Ja aamulla ennen aamiaista vai illalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viveka:Riippuu tekniikasta. Itselläni niin heikko juoksutekniikka, että parempi käydä sauvakävelyllä tasisen korkealla sykkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:[ kunnes kunto kasvaa ja varaa ostaa kunnon kengät..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Viveka:Riippuu tekniikasta. Itselläni niin heikko juoksutekniikka, että parempi käydä sauvakävelyllä tasisen korkealla sykkeellä.
Mulla vähän sama juttu. Reippaalla kävelylläkin saa sykkeet kivasti nousemaan, varsinkin kun täällä meillä päin maastossa on todella jyrkkiä nousuja ja laskuja, mäkistä maastoa.
Jaksan helposti kävellä puolitoista tuntia reippaasti ja tehokkaasti, mutta juosta vain ehkä 40 min., alkaa sattua jalkoihin.
Ehkä mä toistaiseksi pysyttelen tehokkaassa kävelyssä, kunnes kunto kasvaa ja varaa ostaa kunnon kengät..
Alkuperäinen kirjoittaja viira:juoksu toimi mulla laihdutukseen paremmin.
mulla on ylipainoa, ja olen vuosikaudet kävellyt todella reippaasti aina.
kun aloitin juoksemisen niin kunto oli todella huono juoksemiseen.
nyt olen harrastanut juoksua 3 kertaa viikossa, ja painoa on tippunut 7 kiloa. hengitys tekniikkakin on parantunut huomattavasti. tuntuu etten kävelystä saa enää irti sitä rasituksen tunnetta..juoksemaan aloitin viime keväänä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toimii:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Viveka:Riippuu tekniikasta. Itselläni niin heikko juoksutekniikka, että parempi käydä sauvakävelyllä tasisen korkealla sykkeellä.
Mulla vähän sama juttu. Reippaalla kävelylläkin saa sykkeet kivasti nousemaan, varsinkin kun täällä meillä päin maastossa on todella jyrkkiä nousuja ja laskuja, mäkistä maastoa.
Jaksan helposti kävellä puolitoista tuntia reippaasti ja tehokkaasti, mutta juosta vain ehkä 40 min., alkaa sattua jalkoihin.
Ehkä mä toistaiseksi pysyttelen tehokkaassa kävelyssä, kunnes kunto kasvaa ja varaa ostaa kunnon kengät..
Se toimiikin paljon peremmin ku kävelet reippaasti ja otat juoksuspurtteja aina väliin,ei tarvii juosta koko lenkkii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja toimii:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Viveka:Riippuu tekniikasta. Itselläni niin heikko juoksutekniikka, että parempi käydä sauvakävelyllä tasisen korkealla sykkeellä.
Se toimiikin paljon peremmin ku kävelet reippaasti ja otat juoksuspurtteja aina väliin,ei tarvii juosta koko lenkkii.
Niin juu, eikös tämä metodi kulje myös nimellä intervallitreenaus? Tästäkin kun taidetaan olla montaa mieltä, että kannattaako huonokuntoisen aloittaa intervalliharjoituksilla juokuharrastus, vai ihan vaan reippailla kävelyillä ja siirtyä kevyen hölkän kautta reippaampaan juoksuun.
TUo intervallisysteemi on kyllä tosi tehokasta, mut raskasta myösMulla ei kyllä ole hajuakaan, että jos heitän esim. 7km:n lenkin, niin missä vaiheessa kannattaa juosta ja missä kävellä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja toimii:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Viveka:Riippuu tekniikasta. Itselläni niin heikko juoksutekniikka, että parempi käydä sauvakävelyllä tasisen korkealla sykkeellä.
Niin juu, eikös tämä metodi kulje myös nimellä intervallitreenaus? Tästäkin kun taidetaan olla montaa mieltä, että kannattaako huonokuntoisen aloittaa intervalliharjoituksilla juokuharrastus, vai ihan vaan reippailla kävelyillä ja siirtyä kevyen hölkän kautta reippaampaan juoksuun.
TUo intervallisysteemi on kyllä tosi tehokasta, mut raskasta myösMulla ei kyllä ole hajuakaan, että jos heitän esim. 7km:n lenkin, niin missä vaiheessa kannattaa juosta ja missä kävellä..