M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Tosin sairaanhoitajalla on parempi palkka.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Tosin sairaanhoitajalla on parempi palkka.
Eipä niissä isoa eroa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Tosin sairaanhoitajalla on parempi palkka.
Eipä niissä isoa eroa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras lh:mun kaveri totesi ykskantaan, että ihmiset jotka jäävät lähihoitajiksi ovat tyhmiä ja periaatteessa ihan kouluttamattomia, koska lähihoitajan työtä (perushoitoa) osaa tehdä jokainen ilman koulutusta. Itse hän opiskelee nyt lähihoitajaksi ja aikoo suoraan jatkaa siitä opiskeluja sh.ksi. Minä kyllä otin vähän henkilökohtaisena loukkauksena sen, että hänestä lähihoitajat eivät ole mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras lh:mun kaveri totesi ykskantaan, että ihmiset jotka jäävät lähihoitajiksi ovat tyhmiä ja periaatteessa ihan kouluttamattomia, koska lähihoitajan työtä (perushoitoa) osaa tehdä jokainen ilman koulutusta. Itse hän opiskelee nyt lähihoitajaksi ja aikoo suoraan jatkaa siitä opiskeluja sh.ksi. Minä kyllä otin vähän henkilökohtaisena loukkauksena sen, että hänestä lähihoitajat eivät ole mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva lh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras lh:mun kaveri totesi ykskantaan, että ihmiset jotka jäävät lähihoitajiksi ovat tyhmiä ja periaatteessa ihan kouluttamattomia, koska lähihoitajan työtä (perushoitoa) osaa tehdä jokainen ilman koulutusta. Itse hän opiskelee nyt lähihoitajaksi ja aikoo suoraan jatkaa siitä opiskeluja sh.ksi. Minä kyllä otin vähän henkilökohtaisena loukkauksena sen, että hänestä lähihoitajat eivät ole mitään.
miksi hän sitten itse opiskelee ensin lh:ksi kun voisi opiskella suoraan "paremmaksi" sh:ksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:peruskoulusta lähti suoraan, eikä olisi paperit millään riittäneet esim lukioon.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Musta taas tuntuu isolta tuo 300e ero. Sairaala työssä mulla oli tuo 80e/kk ero ja etelä-suomessa myöskin. Tästä tosin on se reipas pari vuotta ja on se ero tietenkin voinut suurentua. Sh palkka on mulla tässä välissä noussut 82e. Peruspalkasta toki mäkin puhun...