Kumpi on parempi, sivusta- vai päältä täytettävä pyykinpesukone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykkiELLI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyykkiELLI

Vieras
Olisi hankinnassa oma pesukone kun muutetaan sellaiseen taloyhtiöön jossa ei pesutupaa ole, ainoastaan kuivaushuone.
Kumpi siis parempi ja käytännöllisempi, kestävämpi, onko eroja?
Mitä teillä on ja miksi suosittelette juuri jompaa kumpaa?

Mulla on ollut kumpikin, ja mielestäni parempi on sivustatäytettävä kone, sillä siinä on pöytätaso mukana. Mutta jos tilaa on huonosti niin sitte päältätäytettävä..

Meillä on semmonen edestä (=sivulta) täyettävä, kun tarvitsemme myös kuivausrummun, joka on pesukoneen päällä.. Mun mielestä muutenkin kivemman näkönen tuo edestä täytettävä, ja pienenä lapset tykkäs käydä ihmettelemässä pyörivää rumpua..ja ilman kuivausrumpua siinä olisi kätevästi laskutilaakin.. Enpä oikein keksikään syytä, miksi valitsisin päältä täytettävän.

Edestä täytettävä, koska siihen saa päälle kuivausrummun. Joskus muinoin oli päältä täydettävä. Suurin ero on se, ettei päältä täytettävän päällä voi säilyttää mitään. Muuta eroa ei juurikaan ole.

Meillä on päältä täytettävä. Olen kyllä ollut tyytyväinen siihen. Kone on nyt 11 vuotta vanha ja kun tuosta aika jättää niin meille todennäköisesti tulee sivu sivusta täytettävä. Ihan siitä syystä, että niitä saa isommalla täyttömäärällä. Päältä täytettävän ostin silloin ku taloudessamme oli kaksi henkeä ja nyt on neljä. Kyllä sen pyykimäärässäkin huomaa.

sivusta eli edestä täytettävä omaan makuun parempi! just siks, että sen päälle saa laitettua tavaraa (tai tarvittaessa kuivausrummun). tosi raivostuttavaa, kun pesukoneen luukkuahan pitäisi pitää auki aina ettei ummehdu, niin päältä täytettävä on sellanen korkea ja RUMA rötiskö joka on aina tiellä. lisäksi tykkään että edessätäytettävässä on se lasinen ikkuna, josta näkee sisälle. näkee kätevästi jos unohtanut lapsen tai lemmikin sinne sisälle. en missään nimessä osta enää ikinä päältätäytettävää. nykyään mulla on päältätäytettävä, koska ei mahtunut edestätäytettävää. olisi pitänyt siirtää lavuaaria, niin olis mahtunut.

Yhteistyössä