P
pojan äiti
Vieras
Kommentteja nimestä kaipaillaan, Eino Julius tulossa meille ja mietitään vielä kumpi on sitten kutsumanimi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älkää laittako kustumanimeä toiseksi nimeksi, minulla on ja se on aiheuttanut läpi elämän ärsyttävyyttä. julius sitä paitsi taipuu huonosti ja heti tuli se laulu mielee: juluikselle taikinaa...eino on hyvä nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Sisarukset on Joel ja Sylvia, kumpi näihin sopisi paremmin? Itse olen kääntymässä Einon puolelle, mies kannattaa Juliusta!
(kiitos muuten jo tulleista kommenteista, aika tasaista kummankin nimen kannatus!)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älkää laittako kustumanimeä toiseksi nimeksi, minulla on ja se on aiheuttanut läpi elämän ärsyttävyyttä. julius sitä paitsi taipuu huonosti ja heti tuli se laulu mielee: juluikselle taikinaa...eino on hyvä nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Jos sä meinaat että vauvaa kutsuttais Juliukseksi, niin tee siitä heti samantien etunimeltään Julius, miksi sitä Einoa pitää sit siihen edes tunkea jos ei sitä meinaa käyttääVaikka Julius Eino Aleksanteri tai Eino Julius jolloin luonnollisesti Eino on kutsumanimi.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Jos sä meinaat että vauvaa kutsuttais Juliukseksi, niin tee siitä heti samantien etunimeltään Julius, miksi sitä Einoa pitää sit siihen edes tunkea jos ei sitä meinaa käyttääVaikka Julius Eino Aleksanteri tai Eino Julius jolloin luonnollisesti Eino on kutsumanimi.
Se mikä on luonnollista sulle, ei ole kaikille.
Edes mun vanhemmat ei koskaan käyttäneet mun oikeaa nimeä. Sitä ei myös käytetty koulussa, eikä edelleenkään sitä käytetä.
Ja mitään ongelmia ei ole ollut 30 vuoteen!