Kumpi parempi: Eino vai Julius??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
älkää laittako kustumanimeä toiseksi nimeksi, minulla on ja se on aiheuttanut läpi elämän ärsyttävyyttä. julius sitä paitsi taipuu huonosti ja heti tuli se laulu mielee: juluikselle taikinaa...eino on hyvä nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älkää laittako kustumanimeä toiseksi nimeksi, minulla on ja se on aiheuttanut läpi elämän ärsyttävyyttä. julius sitä paitsi taipuu huonosti ja heti tuli se laulu mielee: juluikselle taikinaa...eino on hyvä nimi.

Tärkeämpää on että nimi sointuu kauniisti.
Ja jos ei osaa taivuttaa Julius nimeä, niin vika on jossain muualla kun nimessä!

Jos sä meinaat että vauvaa kutsuttais Juliukseksi, niin tee siitä heti samantien etunimeltään Julius, miksi sitä Einoa pitää sit siihen edes tunkea jos ei sitä meinaa käyttää :o Vaikka Julius Eino Aleksanteri tai Eino Julius jolloin luonnollisesti Eino on kutsumanimi.

Sisarukset on Joel ja Sylvia, kumpi näihin sopisi paremmin? Itse olen kääntymässä Einon puolelle, mies kannattaa Juliusta!
(kiitos muuten jo tulleista kommenteista, aika tasaista kummankin nimen kannatus!)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Sisarukset on Joel ja Sylvia, kumpi näihin sopisi paremmin? Itse olen kääntymässä Einon puolelle, mies kannattaa Juliusta!
(kiitos muuten jo tulleista kommenteista, aika tasaista kummankin nimen kannatus!)

näihin mun mielestä sopii toi julius paremmin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eipäs kun "Aleksille taikinaa ja Juliukselle voita"

Ja ap:n kyssäriin, Eino sopis mun mielestä sisarusten nimiin paremmin

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Jos sä meinaat että vauvaa kutsuttais Juliukseksi, niin tee siitä heti samantien etunimeltään Julius, miksi sitä Einoa pitää sit siihen edes tunkea jos ei sitä meinaa käyttää :o Vaikka Julius Eino Aleksanteri tai Eino Julius jolloin luonnollisesti Eino on kutsumanimi.

Se mikä on luonnollista sulle, ei ole kaikille.
Edes mun vanhemmat ei koskaan käyttäneet mun oikeaa nimeä. Sitä ei myös käytetty koulussa, eikä edelleenkään sitä käytetä.
Ja mitään ongelmia ei ole ollut 30 vuoteen!

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

Se mikä on luonnollista sulle, ei ole kaikille.
Edes mun vanhemmat ei koskaan käyttäneet mun oikeaa nimeä. Sitä ei myös käytetty koulussa, eikä edelleenkään sitä käytetä.
Ja mitään ongelmia ei ole ollut 30 vuoteen!

Mä en vain jaksa käsittää miksi siihen pitää laittaa sitten sellainen nimi ETUnimeksi jota ei käytetä, miksi ETUnimenä on se TOINEN nimi. Kun nuo käsitteetkin musta kertoo sen miten ne asiat pitäs olla :whistle: :laugh:

Yhteistyössä