[QUOTE="mamax2";28297328]Mulle ainakin sanottiin neuvolassa suoraan jo esikoista odottaessa, että kannattaa lopettaa hissukseen. Joka päivä vähentää tietyn määrän pois poltetuista ja mm. tumppaa heti kun ei enää saa sitä "euforiaa" just siitä tupakasta. Lopettaminen ei onnistunut kummankaan kohdalla, mut mulla on kuitenkin kaks tervettä lasta, jotka kehittyy ihan ikästensä tahtiin. Eipä ole mitkään flunssat tai muutkaan sen enempää vaivanneet ku muidenkaan lapsia - päin vastoin. Ja kyllä, molemmat on päivähoidossa, jossa ne altistuu ihan samoille pöpöille ku muutkin.
Meillä terveydenhoitajan mukaan oli tärkeämpää vähentää sitä tupakointia ku lopettaa kokonaan (koska en itse yrityksistä huolimatta siihen pystynyt). Stressitasot nousi sen verran korkeelle, etten pystynyt kunnolla syömään, nukkumaan enkä edes pysymään paikallani, jos en saanut edes sitä yhtä tai kahta tupakkaa päivässä. Eihän tupakointi kelleen hyvää tee, mutta ainakin mun kohdalla (10v tupakoinut ja ennen raskauksia meni se n. 30 tupakkaa päivässä) oli ns. pienempi paha käydä kerran tai kaksi päivässä tupakalla.[/QUOTE]
Ja ihan sama, mikä on sun lapsen parhaaksi, jotta sun paras vaan toteutuu? Sinä myös olet idiootti, varsinkin noilla sun jutuilla, että lapsesi on niin terveitä. Voivat tuosta sun tupakasta johtuen sairastua syöpään jossain vaiheessa, oletkos sitten onnellinen, että sun paras toteutui raskausaikana?