V
vierailija
Vieras
Itse näkisin, että kiitoksella välttyisi aika monelta mielipahalta ja tarpeelta pyytää anteeksi...
Vai?
Vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TämäKiitos.
Toki anteeksipyyntökin on paikallaan, jos väärin toimii, mutta useammin pitäisi tuota kiitosta jaella. Tai kehuja. Tai kiitoskehuja![]()
No kyllä tuota anteeksipyyntelyä kannattaa vähän säästellä. Siis niin, ettei koko ajan vain tee samoja virheitä, ja sitten kuittaa vain kaiken "sori taas" -kommentilla. Anteeksi pitäisi pyytää vain silloin, kun oikeasti katuu ja on pahoillaan plus että ainakin yrittää jatkossa toimia fiksummin.Molempi parempi, ei kumpaakaan tule säästää
Opeta isäs naimaanNo kyllä tuota anteeksipyyntelyä kannattaa vähän säästellä. Siis niin, ettei koko ajan vain tee samoja virheitä, ja sitten kuittaa vain kaiken "sori taas" -kommentilla. Anteeksi pitäisi pyytää vain silloin, kun oikeasti katuu ja on pahoillaan plus että ainakin yrittää jatkossa toimia fiksummin.
Opeta itsellesi haulikonkäyttöä. Sillain niin kun lähietäisyydeltäOpeta isäs naimaan
Ei nyt sentään haulikolla, nallipyssykin piisaaOpeta itsellesi haulikonkäyttöä. Sillain niin kun lähietäisyydeltä![]()
Jos liittäisin tähän sen anteeksipyynnön niin sopisko se pirkolle?Molempi parempi, ei kumpaakaan tule säästää
Kuten sanoin, en niinkään kaipaile niitä anteeksipyytelyjä. Minulle riittää, että ihminen itse miettii tekojaan ja katuu.Jos liittäisin tähän sen anteeksipyynnön niin sopisko se pirkolle?
No kyllä tuota anteeksipyyntelyä kannattaa vähän säästellä. Siis niin, ettei koko ajan vain tee samoja virheitä, ja sitten kuittaa vain kaiken "sori taas" -kommentilla. Anteeksi pitäisi pyytää vain silloin, kun oikeasti katuu ja on pahoillaan plus että ainakin yrittää jatkossa toimia fiksummin.
En tajunnut...Anteeksi ei tarvi pyydellä, koska totuus on kuitenkin se, että toinen on väärässä. Kiitos sanotaan siinä vaiheessa, kun toinen on myöntänyt sen.
Vai mitä, pistepirkko ja aivan sama?![]()