Kumpi on pahempi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kumpi on teidän mielestänne halveksitumpi ihmisryhmä: lyhyet miehet vai pedofiilit?
Omien tutkimusten perusteella kumpiakin syrjitään ja uhkaillaan väkivallalla yhtä paljon. Erona tässä on se että toinen näistä ei ole mahtanut rikokselleen, siis lyhyydelleen mitään.

Vaikka olen aina kiinnostunut enemmän pitkistä kuin lyhyistä miehistä, niin en ole ikinä kuullutkaan että heitä uhkaillaan väkivallalla lyhyytensä tähden?
Sen sijaan olen monesti törmännyt sellaisiin metrinmittaheikkeihin joilla on kyllä ollut valtavan iso ego ja kova uho muita miehiä kohtaan ja muistavat aika ajoin kehaista myös muista taidoistaan naisille.

Vaikka olen aina kiinnostunut enemmän pitkistä kuin lyhyistä miehistä, niin en ole ikinä kuullutkaan että heitä uhkaillaan väkivallalla lyhyytensä tähden?
Sen sijaan olen monesti törmännyt sellaisiin metrinmittaheikkeihin joilla on kyllä ollut valtavan iso ego ja kova uho muita miehiä kohtaan ja muistavat aika ajoin kehaista myös muista taidoistaan naisille.

Yksi varmaan 160cm pitkä mies kysyi minulta kuinka pitkä olen. Sitten hän totesi, että mitä pidempi mies niin sen korkeammalta tippuu... Se oli aivan hullu äijä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Itse olen pituudeltani nykymittapuulla varmaankin lyhytkasvuiseksi luokiteltavissa. Uhkailijat ja haukkujat ovat aina olleet itseäni reilusti isompia naisia ja miehiä, jotain päälle 170 senttisiä. Kummallinen käsitys ihmisillä että uhoajat ovat niitä lyhympiä miehiä.
Mitä seksiin ja parisuhteisiin tulee niin en ole kiinnostunut kenestäkään.

Se huutelu ja tuijottaminen yleisillä paikoilla on todella ahdistavaa ja netissä on kehotettu itsemurhaan ja uhattu tappamisella.

Mielestäni tuo vertaus pedofiiliin pitää hyvin paikkansa.

Itse olen pituudeltani nykymittapuulla varmaankin lyhytkasvuiseksi luokiteltavissa. Uhkailijat ja haukkujat ovat aina olleet itseäni reilusti isompia naisia ja miehiä, jotain päälle 170 senttisiä. Kummallinen käsitys ihmisillä että uhoajat ovat niitä lyhympiä miehiä.
Mitä seksiin ja parisuhteisiin tulee niin en ole kiinnostunut kenestäkään.

Se huutelu ja tuijottaminen yleisillä paikoilla on todella ahdistavaa ja netissä on kehotettu itsemurhaan ja uhattu tappamisella.

Mielestäni tuo vertaus pedofiiliin pitää hyvin paikkansa.
Tuttu tunne. Itsekin olen 165 cm miehenä monesti saanut lynkkausjoukon perääni ihan keskellä päivää.