V
vieras
Vieras
Mietitty tässä uutta raskautta. Mutta kumpi nyt on pahempi ottaa se rokotus alkuraskaudesta vai sairastaa itse tauti, mahdollisesti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ottaisin itse rokotteen, koska uskon, että tauti on pahempi alkuraskaudesta (tai missä vaiheessa raskautta).
Alkuperäinen kirjoittaja kip:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ottaisin itse rokotteen, koska uskon, että tauti on pahempi alkuraskaudesta (tai missä vaiheessa raskautta).
Usko voi auttaa, mutta epäilen. Mutta toki jokainen tekee omat ratkaisunsa parhaaksi katsomallaan tavalla
Alkuperäinen kirjoittaja kip:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ottaisin itse rokotteen, koska uskon, että tauti on pahempi alkuraskaudesta (tai missä vaiheessa raskautta).
Usko voi auttaa, mutta epäilen. Mutta toki jokainen tekee omat ratkaisunsa parhaaksi katsomallaan tavalla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kip:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ottaisin itse rokotteen, koska uskon, että tauti on pahempi alkuraskaudesta (tai missä vaiheessa raskautta).
Epäily voi osoittautua vääremmäksi kuin usko. Ehkä kannattaisi perustaa päätöksensä tutkittuun tietoon.
Alkuperäinen kirjoittaja en ota rokotetta:Hollannissa sikarokotetta (sama kuin Suomessa) ei anneta/suositellaan, ettei oteta jos raskausviikkoja vähemmän kuin 13. Syynä se, ettei rokotetta ole voitu tutkia vielä riittävästi eikä siis pystytä vakuuttumaan rokotteen turvallisuudesta sikiön kehitykselle. Tässä linkkiä, on kylläkin hollanniksi. http://grieppandemie.nl/uploadedFiles/580.pdf
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Rokottaessa ottaa tietosen askeleen riskien suuntaan.
Rokottamattomuus on tavallaan passiivinen juttu, eihän se sikainfluenssa kaikille tule (jos arviolta 20% sairastuu, on hyvä mahis pysyä täysin terveenä ) eikä kovana ainakaan, riippuu vastustuskyvystä ja muusta kunnosta. Mieli ja kroppa terveenä ni ei se tautikaan pahana tule.![]()
Kun on vahva kunto ja vastustuskyky, ei sikainfluenssa ole riski. Rokote on riski kaikille.