Alkuperäinen kirjoittaja äitix4:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja äitix4:nooh mitä se haittaa jos isä vähän purkaa kiukkua iteään pienempään? vähän repii tukasta ja heittelee? ei siitä ole haittaa jos lapsi odottaa et milloin isä hermostuu mistäki aiheesta.
Joo äitiki saa olla antamatta turvaa.Lapsi ei tarvi tukea eikä kotia missä saa olla ilman väkivaltaa.
siis ihan tosi!
muutat ja kerrot kaikille tutuille miehen käytöksestä ja sossulle jonka kautta järjestätte tapaamiset. Suojele nyt lastasi. älä anna hänen kasvaa pelossa.raukka pieni.miehellä ei mitään oikeutta kajota lapseen.ei mitään.
eiköhän noiden isien käytökselle löydy malli ihan heidän lapsuuden kodistaanja sitten kun ei löydy tarpeeksi aivokapasiteettia siihen että osaisi itse olla fiksumpi :kieh: toteavat vaan et eipä se hänelle itselleenkään haittaa tehny (juu ei vissiin...)
Ap:lle voimia ja toivottavasti uusi asunto löytyy pian! :hug:
siskoni lapset vasta kaikki kolme itkivät iltaa istuessamme miksi äiti ei lähtenyt henkistäväkivaltaa jakelevan isän tyköä
\e olivat katkeria isän julmuudesta ja aiheuttamasta pelosta.
päivittäin tapahtuneista huudoista ja alistamisista.koskaan ei tiennyt mikä herralle passaa.Lapset rukoilivat äitiä lähteen.
kukin muutti pois niin pian kuin mahdollista.lapsuudesta ei onnellisia hetkiä vaan ollut kerrottavana tai muisteltavana näillä aikuisilla ihmisillä .
Mä nyt lähinnä tarkotin näitä idiootteja jotka ovat väkivaltaisia lapsia kohtaan ja väittävät sen olevan normaalia, koska heidätkin on näin kasvatettu ja väittävät vielä lisäksi ettei siitä heille mitään haittaa ollu :headwall:
Mä en pidä tuollaista käytöstä lapsia kohtaan mitenkään normaalina. Itse oon saanu isän kädestä lapsena ja itse en voisi ikinä kuvitellakaan lyöväni lasta enkä suostuisi hetkeäkään katsomaan että joku muu käyttäisi väkivaltaa lapsia kohtaan.
Musta ap on fiksu kun päätti lähteä. Luulis että jos olet huollissasi lastesi turvallisuudesta, niin ainakin alkuun valvotut tapaamiset isän kanssa olisivat mahdollisia? ja kuten joku jo sanoi, niin parempi ilman isää kuin väkivaltainen isä.