Kumpi on mielestäsi parempi äiti, sellainen nainen joka käyttää korkokenkiä vai sellainen joka käyttää lenkkareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
TA111A0FY-802@1.1.jpg

Sori jos on iso kuva.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
[QUOTE="vieras";28206030]
TA111A0FY-802@1.1.jpg

Sori jos on iso kuva.[/QUOTE]

Sori kun tunkeudun, mutta onko sulla IHAN samanlaiset. Jos niin mistä ostit? Oon ettinyt jos tuon tyyppisiä kenkiä.

[QUOTE="vieras";28205938]Riippuu pääseekö niillä korkkareille juoksemaan lasten perässä.[/QUOTE]
samaa tulin sanomaan. Tai siis että on aika selvää että lenkkariäiti on parempi.

[QUOTE="vieras";28206073]Mulla on juuri nämä, tilasin Zalandolta, merkki Tamaris joten luulisi löytyvän ihan perinteisistä kenkäkaupoistakin jossa merkkiä myydään.

Zalandolla on myös hyvä valikoima muitakin samantyylisiä.[/QUOTE]

Kiitti, koitan metsästää noita ensin kaupoista. :)

En ehkä kenkien mukaan lähtisi äitiyttä määrittämään ;) mutta jos noista pitää valita niin ehdottomasti lenkkariäiti. Hän on hyvässä kunnossa ja jaksaa telmiä lasten kanssa. Hän huolehtii kunnostaan ja sitä kautta syökin varmaan terveellisesti eli lapsillakin paremmat olot.

Mä sanoisin että lenkkariäiti. Se pääsee nopsempaan juoksemaan lapsensa perässä/kanssa ja sitä ei luultavasti kuralätäköt häiritse yhtä paljon kuin korkkariäitiä.

Pojot korkkareille. Jos lenkkarit on aikuisen naisen normijalkineet niin aika monesti korreloi heikon fyysisen kunnon kanssa ;) itsetä huoltapitäminen ja naisellisuus on aina plussaa erityisesti äidiksi tulon jälkeen.

Tiedän "lenkkariäitejä", jotka ovat hyviä äitejä, mutta tiedän myös huonoja tapauksia. Sama pätee "korkkariäiteihin". Itse käytän korkkareita, kun tilanne vaatii, mutta lenkille laitan kyllä lenkkarit. Ja jos pitää kävellä paljon, en tasan laita 7 cm korkoja alle. Kengät tilanteen mukaan. Sama pätee lapsilla. ;)

Eiks kenkiä käytetä yleensä tilanteen mukaan? Mulla on saappaat/korkkarit töissä ja omissa menoissa, lenkkarit lenkillä, treenikengät salilla, tennarit leikkipuistossa jne.

Näkeekö hyvyyden äitinä kengistä?
Parempi äiti on se , joka näistä kahdesta jaksaa olla kiinostunut niiden kenkien ja elämän rankkuuden lisäksi myös siitä lapsestaan.

Yhteistyössä