Miksi pitkä nainen ei saisi käyttää korkkareita?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Mä olen itse 175cm pitkä ja kyllä, tiedän olevani melko pitkä. Olen saanut siitä aika monia kuittailuja kuulla, mutta en jaksa asialla päätäni vaivata koska sille ei mitään voi. Tästäkin huolimatta käytän korkkareita, ne ovat kauniita ja saavat säären näyttämään hyvältä mun mielestä. Kuitenkin monet pitkät ystäväni ja tuttavani häpeilevät käyttää korkokenkiä ja lyhyet puhuvat että onneksi ovat lyhyitä että voivat korkoja käyttää. Miksi yleinen luulo on, ettei pitkä voi käyttää korkkareita? Ja miksi? :o Muutenkin naisen pituutta pidetään usein pahana ja nolona asiana, ei se mun mielestä sitä ole.

Toki saa käyttää :) Pitkä nainen on usein näyttävä. Mun kaveri on 180cm (jos ei jopa 182cm) ja hän valitsee kengikseen aina lättänät. Olenkin monen monta kertaa sanonut, että vaikka hän on pitkä, niin kyllä toki voi ottaa korolliset kengät (siis hän itse tahtoisikin, muttei kuulemma kehtaa). Mitä hävettävää siinä pituudessa on?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mä olen vaan 173, olisin mielelläni paljon pidempi. Pitkät naiset on kauniita :p

Tästäkin huolimatta käytän korkkareita, ne ovat kauniita ja saavat säären näyttämään hyvältä

ÄLÄ !! ihania, pitkiä, kaunissäärisiä naisia on ilo katsella. Naisenakin :)
ovat sukupuolellemme vain eduksi ja hyvinkin tyylikkäitä.. minustakin :p

Alkuperäinen kirjoittaja ilman muuta:
Mistä sä ton keksit Jessica! ;O tottakai saaaaaa

Siis niinkuin jo kirjoitin, monet pitkät naiset häpeävät pituuttaan eivätkä kehtaa korkkareita käyttää. Ja monet lyhyet puhuvat myös, ettei pitkä voisi korkkareita pitää. Muutenkin monesti tuntuu, että Suomessa pituud on jotenkin nolo asia. Itsekin nuorempana vähän häpesin pituuttani, mutta minkäs sille voi.