pitkä nainen + korkkarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hujoppi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hujoppi?

Vieras
sanokaahan, miltä se muiden mielestä näyttää. Olen 182cm pitkä ja hyväryhtinen. Ihan "näyttävä" nainen. Mieheni on 186cm. Tykkäisin käyttää korkokenkiä, vaikka 9-11cm korkoja jopa. Mutta sitten olen niin ISO. Tai siltä ainakin tuntuu. Olen normaalipainoinen, mutta lähempänä sen ylä- kuin alarajaa.

Onko tyydyttävä tylsiin matalakantaisiin? Näyttääkö idiootilta jos nainen on pidempi kuin oma miehensä ja reilusti pidempi kuin suurin osa miehistä? Tai tyttöjen viihdeillassa 20cm oidempi kuin kaverit?

Mulla vähän sama ongelma. Olen toki "vain" 172cm pitkä mut suurin osa kavereistani on minua paljon lyhyempiä. Ja mieskin "vain" 180cm. Ja tykkään kans käyttää korkeita kenkiä. Olen ratkaissut asian niin että miehen seurassa en laita ihan niin korkeita korkoja mutta muuten kyllä nautin niistä. Ja tässä auttaa se että käymme miehen kanssa korkeintaan 2 kertaa vuodessa yhdessä jossain.

korkkarit jalkaan vaan.Mieheni on saman pituinen kun minä (ilman korkoja) ja kyllä minä tykkään käyttää korkeita korkoja,saappaita yms. mies ei pistä pahaksi vaikka olen sitä pitempi toki suurin osa naisista on päätä lyhyempiä mutta on ne ilman kenkiäkin. olen 180cm ja normaalipainoinen tai hieman alle. Ei tarvi tyytyä mataliin etkä näytä idiootilta.

No ehdottomasti korot jalkaan! :) Miksi pitkät ei saisi korkoja pitää? Itse olen kanssa 182cm pitkä ja kyllä bilettämässä tms. ollessa laitan aina korot jalkaan. Saappaat etenkin näin syksyn ja talven tultua on oikein mukavat lyhyen hameen kanssa. ;) Ei ole moitteita tullut saatua missään.

Täällä myös 182cm korkkari-mamma! Ei oo koskaan miestä häirinnyt, jos oon korot jalassa sitä pidempi. Lisäksi ajattelen niin, et jos oon seurueessa JOKATAPAUKSESSA muita pidempi, niin ne korot ei haittaa enää mitään!:D ja totta, pitkä nainen, lyhyehkö hame ja saappaat vetää kyl huomion itseensä...

Itse olen 175, sentin pidempi kuin mieheni ja ylpeänä kuljen 10cm koroissa! Pitkät naiset ovat upeita ja usein pitkäsäärisiä, korkkarit vain korostavat sääriä eli ei ainakaan mitään negatiivista! Mun mielestä on outoa jos jonkun mielestä pitkä nainen ei saisi käyttää korkkareita, miksi naisen pitäisi aina olla miestä lyhyempi? Virossa, Latviassa ja Liettuassa olen käydessäni nähnyt paljon pitkiä naisia jotka poikkeuksetta ovat korkoineen miestään pidempiä ja tuolla se on ihan yleistä. Pitkät sääret ovat upeita, suomalaiset persjalkaiset vaan ovat kateellisia ;);)

Yhteistyössä