kumpi kivempi takki 30+ ikäiselle?

  • Viestiketjun aloittaja hmmmmmmm
  • Ensimmäinen viesti
Mä en osaa muuta sanoa kuin että tuo Stockan takki on vähän last season, eli muutama vuosi sitten (ehkä 10) noi tuli ja viime vuosina Uggsien kanssa noita oli jokaisella 18+ -vuotiaalla, yhdistettynä tietysti leggingseihin ja johonkin Gina tricotin rättiin. Ehkä siksi aloin kammota noita pitkiä, vyöllisiä toppiksia, koska ne asettaa vähän vaatimuksia vartalolle ja monikaan ei niitä vaatimuksia sitten oikein huomioi. Että jos on pullohartiat ja metrinen perse joka alkaa lapaluista ja päättyy polviin, niin ehkä ei kannata. Sinä toki voit olla sopusuhtainen, en sitä väitä. Mutta 30-vuotiaalle ei oikein enää..

Eli mun valinta on se eka, jota en itselleni myöskään ostaisi. Mutta töihin siistimpi ja uskottavampi noin yleisesti ottaen.
 
takkia sinne ja tänne
Molemmat ovat ok ja kummallakin on puolensa, jos siis ajattelee käyttöikää.

Vero modan mallissa on sekoitekangas ja se nyppyyntyy aika nopeasti, jos laukku hinkkaa kylkeä vasten yms. Toki, jos käytät vain yhden kauden, niin mikäs siinä. On naisellinen ja katu-uskottava. Leikkaus on hieman erikoinen, että toivon mukaan olet hoikka vartaloltasi. Muuten alkaa näyttämään pampulalta.

Stockan mallissa sanelee käytännöllisyys, Pärjää vesisateessa, rännässä ja muussa rapakelissä niin, ettei pintaa tarvitse kuin pyyhkäistä pois liasta. Tyyli vain on niin peruskäytännöllinen ja itse en oikein jaksa syttyä toppatakkisista ihmisistä. Näyttää kuin Maon armeija kävelisi vastaan :D

Pääasia, että viihdyt itse valitsemassasi takissa.
 

Yhteistyössä