kumpi kannattaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koko ajan ei jaksaisi pysähtyä vöitä korjaamaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koko ajan ei jaksaisi pysähtyä vöitä korjaamaan

Vieras
taapero istuu turvaistuimessa selkä menosuuntaan ja pujottelee aina kädet vöistä,vaikka olisi kuinka tiukalla,ja katselee kun ajan.. olisiko turvallisempi kääntää jo istuin jos sitten niitä käsiä ei tarvitsisi pujotella pois,kun näkisi äidin muutenkin? mä en edes tajua miten aina saa ne kädet pois kun laitan niin tiukalle kun voi. onko kellään muulla samaa ongelmaa?

neiti on jo 1v10kk..ohjeen mukaan istuimen saisi kääntää,mutta suositus on 4 ja puol veeksi noin päin,vaikka eihän se edes onnistuisi niin isoksi,kun ei jalat mahdu..akta graco cosmic comfort tms on istuin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
neiti on jo 1v10kk..ohjeen mukaan istuimen saisi kääntää,mutta suositus on 4 ja puol veeksi noin päin,vaikka eihän se edes onnistuisi niin isoksi,kun ei jalat mahdu..akta graco cosmic comfort tms on istuin

Suositukset on aina VAIN suosituksia. Kumpi on turvallisempaa, se että lapsi on vöissä ja nenä menosuuntaan, vai lapsi ei ole vöissä mutta selkä menosuuntaan? Mieti nyt itsekin.

no siksi asiaa mietinkin että ei kovin turvallista nyt,mutta pysyisikö sittenkään vöissä,vaikka kääntäisin.. pysähtynyt olen ja mennyt uudelleen laittamaan,mutta ei ne kovin kauaa pysy. huomenna olisi pitempi reisu edessä ja siksi pähkäilen asiaa.

no siksi asiaa mietinkin että ei kovin turvallista nyt,mutta pysyisikö sittenkään vöissä,vaikka kääntäisin.. pysähtynyt olen ja mennyt uudelleen laittamaan,mutta ei ne kovin kauaa pysy. huomenna olisi pitempi reisu edessä ja siksi pähkäilen asiaa.

No huomenna otat pätkän narua mukaan ja sidot ne remmit toisiinsa niin ettei lapsi saa niitä pois päältä.

Me ostimme heti kaukalon jälkeen kasvot menosuuntaan olevan istuimen. Suositukset todellakin sanovat että pitäisi olla selkä menosuuntaan, miksi? Euroopassa on yleisesti käytäntönä kasvot menosuuntaan. Ja sehän turvallisuus näissä kahdessa istuimessa riippuu tasan siitä mistäpäin se törmäys tulee.

Itse ajattelin, että mä voin vaikuttaa enemmän nokkakolariin, mutta peräänajoon en voi. Eli siis ostimme kasvot menosuuntaan.

toihan oli hyvä idea toi narujuttu. ei se kokonaan niistä vöistä pääse,vain kädet saa pois,mutta niskathan siinäkin menee jos kolari tulee.

Jos ajatellaan, että tulisi pikkutörmäys, niin mitähän vakuutusyhtiö sanoisi kun istuinta on itse säädetty ja jos istuin menisi vaihtoon?

Siksi sanoin pikkutömäys, koska tuskin isommassa tömäyksessä kukaan edes jaksaisi miettiä mitään raha-asioita...

Yhteistyössä