Kumpi ensin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nuorenamiehenä, silloin kun humalahaku ei ollut pääasia lauantaiiltana oli tytöt mielessä.
Tanssitin kahta tyttöstä vuoronperään. Tuli kotiinlähdön aika, molemmat autooni ja matka tyttöjen kotiin . Oli suuri maatalon päärakennus ja tytöillä oma huone.
Kaksi tavallista sänkyä eri puolilla huonetta.
Aloin vähentämään vaatteita niin toinen tyttö kysyi, että meinaatko jäädä yöksi, vastasin jotta tottakai.
Molemmille sopi että jään heidän luokse.
Minulle tuli pulma kumman sänkyyn menisin tai pääsisin. Ehdotin että laitetaan patjat keskelle lattiaa vierekkäin ja niin ne laitettiin. Kaikkien häveliäisyys väheni koska oli syyspuolella jo hämärää. Minä keskelle tyttöjen väliin. Otimme kaikki alastomiksi ja peitto päälle. Sain siinä koittaa molempis tissiä, suunnilleen samanlaiset olivat kiinteät törröttövät ne tisut
Kertomansa mikaan toinen oli kaksi vuotta vanhempi mutta en tiennyt kumpika. Hyväilin molempia ja suukottelin. Kiihottuminen jatkui ja tytöt olivat jo kovin haluavia. Kuinka ollakaan molemmat käteni olivat pimåissä oikea käsi siinä oikeanpuoleisen vaossa ja vasen käsi toisessa kosteassa vaossa.
Oikeanpuoleinen tyttö kysyi onko minulla kaksi kumia kyllä on vastasin. Oli kaiketi sellainen aika kierrosta jotta piti olla varovainen ettei ala itämään. Tämä vanhempi oikeanpuoleinen tyttö sanoi olevan jo kokemusta mutta siskollani ei ole sellaista kokemusta.
Minulla välähti että nyt saan panna neitsytneitoa
Sovittiin että aloitan neitsytpillusta. Kumi päälle ja liukkaaseen rakoon. Vähän aikaa tunnustelin kivikovalla pallilla jotta tuosta kohtaa sisään ja menihän se sisäään, vähän voihkaisi tyttö. Nautin neitsytpillusta kaikin siemauksin , tyttö sanoi on niin mukavaa jotta olisi pitänyt antaa jo kauan aikaisemmin.
Aikani hinkattuani laukesin ja otin kaluni pois nyt oikeasta pillusta. Solmu kumiin ja heitin jalkopäähän lattialle. Kuului mäjys joten paljon oli tullut.
Lämmittelin oikeanpuoleista tyttöä ja sanoin hetken päästä on meidän vuoro, ja kestän sitten pitkään kun äsken jo äkäisin mälli lensi..
Noin puolen tunnin kuluttua pallini alkoi seisomaan joten tuumasta toimeen, uusi kumi niskaan ja kokeneemman tytön haarojen väliin. Oli muuten märkä haarojenväli
Imin klitorista ja kielellä pyöritin ympyrää niin pian alkoi alapää nytkähtelemään. Sitten sukelluspuvussa oleva palli sisään .Se hinkkaaminen kesti sitten kauan, tyttö makasi kauan kun otin kaluni ulos.
Halailtiin toisiamme ja kaikki olivat tyytyväisiä, varsinkin minä.

Yhteistyössä