kumpi ärsyttää aikuisella enemmän: leijonakoru vai kahtia menevä sydänkoru?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse koru ei vaikka en sitä kyllä lapselle laittaisi. Sydänkoru on minusta symppis ja voisin vaikka pitääkin vaikka en ole mikään extra-romanttinen enkä teinimäinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mä en kyllä ymmärrä miksi kukaan haluais pitää sitä twin peaks-sydänkorua.
Meillä oli exän kanssa semmoset hopeiset "Twin Peaks -korut", joihin kaiverrutettiin tekstit kumpaankin puoliskoon. Sit exä otti toisen puoliskon ja minä toisen. Ostettiin ne muistaakseni suhteen puolivuotis- tai 1-vuotislahjaksi ja tykättiin niistä kovasti.

*muoks* Ei siis oltu exän kanssa teinejä sillon kun hommattiin ne korut.. Tai mä olin ehkä ikäni puolesta vielä teini eli "in my teens", koska taisin olla 19v.. Exä oli 20.

Totuin kyseisen suhteen aikana (7,5v) kaulakorun käyttöön siinä määrin, että en ole osannut olla ilman korua sen jälkeenkään. Muutaman vuoden käytin pientä kultaista rippiristiä ja muita vastaavia, sit teetin itselleni replican yhdestä tietystä korusta ja käytin sitä useamman vuoden.

Tällä hetkellä käytän Kelttikorut.Comin myyntikojulta ostettua "köyhän miehen" Evenstar-riipusta, mutta tahtoisin kovasti hommata semmosen oikean movie replica -Evenstarin. Ovat vaan niin kalliita, etten ole raaskinut semmosta tähän mennessä ostaa.

Uusimmat

Yhteistyössä