Kumpaan kuuluu

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
Toi meiän kuopus? Siis olen ilmoittamassa häntä ja itseäni harjulan kansalaisopiston perheliikuntaan ja sielä on eri-ikäisille eri ryhmiä, ja nyt mietin että kumpaan kuuluisi ilmoittaa...

Siis 2-3v vai 3-4v

kuopus täyttää lokakuussa 3v, on hieman puheessa ja pituudessa jäljessä muista ikäisistään, toisaalta osaa liikkua hyvin ja ymmärtää puhetta, mutta on siis kooltaan ja puheeltaan enemmän 2v tasolla.

Eli kumpikohan ryhmä ois parempi? isojen seuraan vai pienten seuraan? ;)

Kiitos avusta!! Toi 2-3v tuntuu kyllä ehkä paremmalta. ja ainiin, saako muuten ees harrastaa liikuntaa kun on astma?? :ashamed: :ashamed: kannattaisiko siitä sitten ohjaajalle kertoa? vaikka itse olenkin sielä hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä kans varmaan siihen 2-3 v ryhmään ilmottautuisin..mites muuten se sun taannoinen juttu :ashamed: monesti miettiny,miten kävi..

kävin lääkärissä, ja verikokeissa, ei mitään syytä löytynyt sieltä. gynelle pitäisi mennä mutta tk puolella 3kk jonot ja yksityiselle ei ois vielä varaa ja sieläkin on tota jonoa, kun on toi tkn jonottajat menneet sinne. No vuoto loppunut tällä vkolla.

Se lääkäri vaan selitti, että kierukankin kanssa saattaa tulla vuotoa ja yleensä rajua kun ei sitä säännöllisesti tule :o

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä kans varmaan siihen 2-3 v ryhmään ilmottautuisin..mites muuten se sun taannoinen juttu :ashamed: monesti miettiny,miten kävi..

kävin lääkärissä, ja verikokeissa, ei mitään syytä löytynyt sieltä. gynelle pitäisi mennä mutta tk puolella 3kk jonot ja yksityiselle ei ois vielä varaa ja sieläkin on tota jonoa, kun on toi tkn jonottajat menneet sinne. No vuoto loppunut tällä vkolla.

Se lääkäri vaan selitti, että kierukankin kanssa saattaa tulla vuotoa ja yleensä rajua kun ei sitä säännöllisesti tule :o
onpa outoa :o en mä varmaan sit haluakkaan kierukkaa (kun sen aika sit joskus tulee ) Mutta onneks oot kuitenkin jo paremmassa kunnossa :hug:

Olen ymmärtänyt,että astmaatikolle liikunta on yhtä hyvä, kuin kenelle tahansa.
2-3.v ryhmä on hyvä myös siksi, että hän on "vanhimpia" ja osaamisen kautta saanee positiivista palautetta osaamisestaan. Kerroit, että puhe ja pituus on jäljessä...liikunta ainakin parantaa motoriikkaa ja ajattelua, joten varmasti vaikuttaa myös puheen kehitykseen myönteisessä merkityksessä.

Yhteistyössä