Kummityttöni pyysi minua oman poikansa kummiksi.

Suostuisitteko te?

Tänään sitä kysyi, soitti meille oikein (asutaan siis Australiassa nykyään) ja pyysi minua kummiksi. :heart: Suostuin! =)

Aluksi olin hirveän otettu, että xxxx halusi juuri minut, oman kummitätinsä, lapsensa kummiksi, mutta sitten rupesin miettimään, että onko se moraalisesti ok? :ashamed: :snotty:

Hä, kertokaas ny! :xmas:

(Enkai mä ikänikään puolesta liian vanha olis, 33 olen nimittäin? :whistle: )
 
Saimaanrannan äippä
Miksi se muka olisi moraalisesti väärin? Mie suostuisin myös enkä epäilisi hetkeäkään. Tosin toivon ettei ihan vielä vanhinkaan kummityttöni tuota pyyntöä tekisi. Mut jos pyytäsi ni miksipä ei...
 
Martta
Minäkin olen kummitätini lapsen kummi. Ei minusta mitenkään ihmeellinen asia. Toisaalta meillä on pyritty pitämään kummius "suvussa", eli kummitätini on myös tätini ja kummilapseni serkkuni.
 
vieras
Suostuisin, tietenkin! :)
Itsekin olen miettinyt, että pyytäisin omaa kummiani tämän kolmannen kummiksi. Olemme hyvin läheisiä ja kummini on vasta päälle 40:n, eli ei vanhakaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
En tiedä jotenkin on outoa et olisit sekä äidin että lapsen kummi, mutta kai niinkin voi olla. Olet päässyt nuorena kummiksi, mutta kummius ei ikää katso :)
Joo, ripille olin "jo" päässyt. Olemme edelleen todella läheisiä kummityttöni äidin kanssa. Pikkuveljeni oli 16-vuotias kun lupautui yhden meidän muksun kummiksi. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:
Suostuisitteko te?

Tänään sitä kysyi, soitti meille oikein (asutaan siis Australiassa nykyään) ja pyysi minua kummiksi. :heart: Suostuin! =)

Aluksi olin hirveän otettu, että xxxx halusi juuri minut, oman kummitätinsä, lapsensa kummiksi, mutta sitten rupesin miettimään, että onko se moraalisesti ok? :ashamed: :snotty:

Hä, kertokaas ny! :xmas:

(Enkai mä ikänikään puolesta liian vanha olis, 33 olen nimittäin? :whistle: )
Mun kummisetä on mun lapsen kummi, parempaa kummia ei lapsi olisi voinut saada. Minusta asia on mielestäni ok, ei siinä tarvitse moraalikysymyksiä keneltäkään kysyä.
 
Mikset olis hyvä kummi?

Mun kummipoikakin pääsi meidän lapsen kummiksi, kun kerkes just käymään riparin loppuun. Halusin hänet kummiksi, kun hän on niin ihana ihminen. Ollut aina lähellä sydäntäni.
 

Yhteistyössä