Kummityttöni pyysi minua oman poikansa kummiksi.

,,
Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:
Suostuisitteko te?

Tänään sitä kysyi, soitti meille oikein (asutaan siis Australiassa nykyään) ja pyysi minua kummiksi. :heart: Suostuin! =)

Aluksi olin hirveän otettu, että xxxx halusi juuri minut, oman kummitätinsä, lapsensa kummiksi, mutta sitten rupesin miettimään, että onko se moraalisesti ok? :ashamed: :snotty:

Hä, kertokaas ny! :xmas:

(Enkai mä ikänikään puolesta liian vanha olis, 33 olen nimittäin? :whistle: )
Mä olen kummitätini lapsen kummitäti. Ja aion pyytää kymmityttöäni tulevan lapseni kummitädiksi =)
 
No tota
Tommonen kusetus on kyl aika outoa, harvinaisen huono, ellei sitten tarkotuksella halunnu "jäädä kiinni".. Voiko joku oikeesti olla noin hölmö? Vai onks tässä joku väärinkäsitys? Mäki oon huono kusettaa, mutta kyllä mä nyt näin helpossa jutussa pysyisin ite mukana..
 
Mulla ja esikoisella on sama kummi. Kummi itse sanoi puheessa meidän häissä/lapsen ristiäisissä että on hyvin etuoikeutettu saadessaan olla sekä äidin että tyttären kummi mutta pohti että onko näin siksi että hän oli niin hyvä kummi vai siksi että hänelle annettiin uusi mahdollisuus yrittää paremmin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kai ihminen aina voi muistaa omaa ikäänsä :LOL:
Tyhmä olet sinäkin.Toi ikä on laitettu silloin kun profiili on luotu.Joskus monta vuotta sitten.
Eli vuonna 2000. Oliko silloin jo profiilit olemassa?
Ei ollut edes kunnollista Kaksplus.fi:n palstaakaan,, :whistle: (sori, oli iihan pakko)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wierde:
Aika oudolta kyllä kuulostaa...että oot 33 ja kummitytöllä jo oma lapsi...oot siis tullut kummiksi jotain 13 v?
mä oon ollu 12v kun tulin kummiksi siskolleni. ortodoksiksi ei voi kastaa ellei oo vähintään yksi ortodoksikummi joten se olin sitten minä :)

muoks. aika jännä et unohtaa ikänsä :D ja ei vissiin asuinpaikkakaan ole enää australia :whistle:
 

Yhteistyössä