Kummityttöni pyysi minua oman poikansa kummiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kai ihminen aina voi muistaa omaa ikäänsä :LOL:
Tyhmä olet sinäkin.Toi ikä on laitettu silloin kun profiili on luotu.Joskus monta vuotta sitten.
Ok. Entäs se alle 3 kk sitten kirjoitettu "Moi, olen uusi täällä "- avaus jossa ko. nikki kertoi juuri rekisteröityneensä?
(kuka olikaan tyhmä? :D)
 
Mun mielestä tosi hienoa! Kertoo siitä, että hän kokee sun ollee hyvä kummi hälle. Eikä se iästä ole kiinni - no toki siis siinä mielessä, että jos ajattelee, et haluaa kummien olevan läsnä lapsen elämässä mahd. pitkään. Ja sä nyt mikään vanha ole, todellakaan! Meidän nuorimmaisen kummi esim. on yli 50v.
 
vieras
mun oma kummi täti on myös oman poikani kummi täti...:) miksi se olisi väärin... ollu aina tosiläheinen... vähä niinku sellainen vara äiti ja sit omalle pojalleni oli vara mummo ku ei viel ollu omia lapsen lapsia :)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kai ihminen aina voi muistaa omaa ikäänsä :LOL:
Tyhmä olet sinäkin.Toi ikä on laitettu silloin kun profiili on luotu.Joskus monta vuotta sitten.
Ok. Entäs se alle 3 kk sitten kirjoitettu "Moi, olen uusi täällä "- avaus jossa ko. nikki kertoi juuri rekisteröityneensä?
(kuka olikaan tyhmä? :D)
Eipäs kerrokkaan mitään rekisteröinnistä.Ensimmäinen viesti ei kerro sitä koska profiili on luotu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mun mielestä tosi hienoa! Kertoo siitä, että hän kokee sun ollee hyvä kummi hälle. Eikä se iästä ole kiinni - no toki siis siinä mielessä, että jos ajattelee, et haluaa kummien olevan läsnä lapsen elämässä mahd. pitkään. Ja sä nyt mikään vanha ole, todellakaan! Meidän nuorimmaisen kummi esim. on yli 50v.
Voi hyvänen aika! Siis onko täällä kaikki yhtä pönttöjä?! En tiiä pitäskö itkeä vai nauraa.
 

Yhteistyössä