Kummitusmökki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi jösses mitä humpuukia! Ja se miehen ääni muka joka puhui. Olipa aivan samanlainen kuin tyypin joka kertoi aiheesta. Höhkivä akka oli taas se nainen. Kaikenlainen soopa se menee ihmisille läpi!

Amytvillen horror talossakin on asuttu vuosikymmeniä, eikä sieltä ole kerrottu mitään kummitteluista, tai edes siihen viittaavasta.
Sama monissa muissakin ns. kummittelusta leimautuneissa taloissa.

Meidänkin talossa kummittelee. Yläkerrasta kuuluu askeleiden ääniä, samoin portaikosta, keittiössä kuuluu oven avaus/sulkeminen, kaappien ovet aukeavat itsekseen vaikka kaiken järjen mukaan ei ole mahdollista yms. Kyseessä pian 100-vuotias talovanhus, ja näitä "näkymättömiä asukkaita" ovat nähneet ja kuulleet muutkin kuin minä.
Mutta meidän perhettä ne eivät häiritse. Itseasiassa nyt on ollut taas pitempään suht rauhallista. Ajattelen sen johtuvan siitä, miten me suhtaudumme heihin. Eli ihan rakkaudella, ilman mitään toivetta siitä että katoaisivat tms. Mun puolesta saavat olla, mahdutaan me tänne kaikki.

Mä uskon, että voi olla totta.
Meidän yläkerran asunnon asukkaat kuoli puolen vuoden välein. Asunto oli kuulauden tyhjillään. Aina välillä kuului askelia, mutta ei muita asumisen ääniä.

Kyseessähän on säeteorian mukainen heijastuma toisesta ulottuvuudesta.

Selittääkö säieteoria sen, miksi tällaisia tapahtumia tapahtuu yleensä vanhoissa taloissa tai paikoissa missä on "historiaa" eli kuolemantapauksia, kärsimystä yms?

En ole kuullut, että modernissa vastavalmistuneessa talossa kummittelisi. Miksi toinen todellisuus ei heijastu sattumalta minne vaan?

En ostaisi, muttei se johdu kummittelusta vaan siitä että toi mökki on ruma ja ne ulkorakennukset vielä rumempia. No, ehkä jos saisin kymppitonnilla. Kummitukset on kyllä kivoja, miksei noi yritä kommunikoida niitten kanssa. Mä ainakin yrittäisin, ei siinä mitään haamuporukoita tarvita. Ihme kakkahousuja.

Katsoin itsekin tuon jutun ja meillä omassa mökissä on myös tapahtunut kummia ja kummemmaksi menee. Tapahtumat liittyy minun tekoihin ja aikomuksiini. Puhuin pahaa eräästä ihmisestä joka oli läheinen talossa kuolleelle -kaksi kertaa tippui eri taulut seinältä. Nyt syksyllä olin vieläkin kovissa riidoissa saman henkilön kanssa ja yhtäkkiä mökillä tippui kaapista kaksi puukkoa rintaani vasten terä edellä(olivat sivuttain kaapissa). Poissaollessamme painava ovi oli sulkeutunut itsekseen vaikka avauduttuaan retkottaa vain auki täysin ja ei sulkeudu itse. Samalla kaapissa olevia tavaroita tuhoutui. Kaikkea muutakin tapahtunut. Sitten tein sovinnon tuon henkilön kanssa ja yllättäen löysin edestäni ison tavaran jonka kadotin vuosia aiemmin ja olen sitä etsinyt pitkään ja luulin sen olleen muualla, mutta se oli jostain syystä ilmestynyt takaisin(katosi 5-vuotta sitten ja löytyi paikasta josta sitä etsin-siis kaapista).
Ja pahin on ehkä, että olen kuvannut ihmisenkasvot ikkunassa jossa ei ketään ja outoja savuja samaisessa paikassa samaan aikaan(ei kynttilöitä, takkaa, kukaan ei polta).

Katsoin itsekin tuon jutun ja meillä omassa mökissä on myös tapahtunut kummia ja kummemmaksi menee. Tapahtumat liittyy minun tekoihin ja aikomuksiini. Puhuin pahaa eräästä ihmisestä joka oli läheinen talossa kuolleelle -kaksi kertaa tippui eri taulut seinältä. Nyt syksyllä olin vieläkin kovissa riidoissa saman henkilön kanssa ja yhtäkkiä mökillä tippui kaapista kaksi puukkoa rintaani vasten terä edellä(olivat sivuttain kaapissa). Poissaollessamme painava ovi oli sulkeutunut itsekseen vaikka avauduttuaan retkottaa vain auki täysin ja ei sulkeudu itse. Samalla kaapissa olevia tavaroita tuhoutui. Kaikkea muutakin tapahtunut. Sitten tein sovinnon tuon henkilön kanssa ja yllättäen löysin edestäni ison tavaran jonka kadotin vuosia aiemmin ja olen sitä etsinyt pitkään ja luulin sen olleen muualla, mutta se oli jostain syystä ilmestynyt takaisin(katosi 5-vuotta sitten ja löytyi paikasta josta sitä etsin-siis kaapista).
Ja pahin on ehkä, että olen kuvannut ihmisenkasvot ikkunassa jossa ei ketään ja outoja savuja samaisessa paikassa samaan aikaan(ei kynttilöitä, takkaa, kukaan ei polta).

Mää niin uskon kummituksiin oli ne sitten mistä todellisuudesta vaan kotoisin. Ja pystyn aistimaan myös paikkojen energioita. Lapsena en millään suostunut menemään yhteen metsikkoon vaikka kaverit halusivat siellä leikkiä. Muistan sen ahdistuksen tunteen edelleen elävästi. Mitään selitystä tuolloin ei pelolleni ollut. Myöhemmällä iällä sain kuulla tuolla tapahtuneen hirveitä juttuja mm. itsemurha tai murha (en muista enää kumpi).

"En ostaisi, muttei se johdu kummittelusta vaan siitä että toi mökki on ruma ja ne ulkorakennukset vielä rumempia. No, ehkä jos saisin kymppitonnilla. "

Ihan normaalin näköinen kesämökki.
Ja turhaan vähättelet kymppitonnia, se on iso raha.

Yhteistyössä