Katsoin itsekin tuon jutun ja meillä omassa mökissä on myös tapahtunut kummia ja kummemmaksi menee. Tapahtumat liittyy minun tekoihin ja aikomuksiini. Puhuin pahaa eräästä ihmisestä joka oli läheinen talossa kuolleelle -kaksi kertaa tippui eri taulut seinältä. Nyt syksyllä olin vieläkin kovissa riidoissa saman henkilön kanssa ja yhtäkkiä mökillä tippui kaapista kaksi puukkoa rintaani vasten terä edellä(olivat sivuttain kaapissa). Poissaollessamme painava ovi oli sulkeutunut itsekseen vaikka avauduttuaan retkottaa vain auki täysin ja ei sulkeudu itse. Samalla kaapissa olevia tavaroita tuhoutui. Kaikkea muutakin tapahtunut. Sitten tein sovinnon tuon henkilön kanssa ja yllättäen löysin edestäni ison tavaran jonka kadotin vuosia aiemmin ja olen sitä etsinyt pitkään ja luulin sen olleen muualla, mutta se oli jostain syystä ilmestynyt takaisin(katosi 5-vuotta sitten ja löytyi paikasta josta sitä etsin-siis kaapista).
Ja pahin on ehkä, että olen kuvannut ihmisenkasvot ikkunassa jossa ei ketään ja outoja savuja samaisessa paikassa samaan aikaan(ei kynttilöitä, takkaa, kukaan ei polta).