Kummitouhuja

Olen itse kummi ystäväni lapselle, he asuvat kaukana. Käyn siellä pari kertaa vuodessa. En kuitenkaan pääse synttäreiksi tai joulun alla käymään (lahjat vien näin syksyisin kun käyn).
Onko ideaa, kuinka voisin olla "parempi" kummi, kun yhdessä tekemine on vähissä. Tämä lapsi on parin vuoden ikäinen, että vielä olisi mahdollisuus.
En haluisi että lapsen perheelle tulisi olo, etten välitä, koska sitä se ei todellakaan ole. Soitellaan ja meilaillaan heidän kanssaan silloin tällöin.
 
Ei mulle muita ideoita tullut mieleen, mutta parivuotiaskin osaa jo olla onnellinen, jos saa omaa postia eli lähettele hänelle vaikka postikortteja, kivoja kuvia tms. silloin tällöin. Ja voithan pyytää häntä myös puhelimeen, kun soittelet sen sijaan että kommunikoit vain vanhempien kanssa. Meillä lapset ainakin ovat innoissaan, kun kummit muistuttavat olemassaolostaan, eikä sillä niin ole väliä, miten se tapahtuu. Pääasia, että pidetään yhteyttä jollain tavalla. :)
 
Samaa ehdottaisin kuin Unna,eli lapsesta on kiva saada omaa postia.
Postissa on kivja "paketteja" mitä voi välillä lähettää,ne on aika hintavia,mutta kivoja.

Vielä 8vuotiaskin jaksaa iloita heijastinpostikortista,joka on juuri hänelle lähetetty.
 

Yhteistyössä