Mä oon ilmoittanu rippijuhlissa, että nyt en sitte enää muista En oo kuitenkaan raaskinu olla muistamatta ja niinpä tuo hesen lahjakortti kulkeutuu aina sinne jouluna ja synttäreinä...
Rippijuhlien jälkeen en ole muistanut vuostittaisilla syntymäpäivä- ja joululahjoilla. Kortit lähetän. Seuraavan kerran muistan esim. yo-juhlilla, ammattiin valmistumisen yhteydessä, häät jne...
Kyllä olen pitänyt rippikouluikää muistamisen rajana! Toki joulukortin olen lähettänyt.Tuleehan sitä mahdollisesti muistamisia myöhemminkin: yo-juhlia? ammattiin valmistumisia, kihlajaisia? häitä? Olen kyllä miettinyt, että jouluhötäkässä kummien lahjat menevät ikäänkuin "hukkaan" muiden pakettien joukossa. Olisi ehkä viisasta keskittyä pelkästään synttärimuistamisiin...
11-vuotiasta kummityttöäni tietysti muistan ja aion muistaa kyllä hamaan tulevaisuuteen asti. Hän on minulle tosi rakas ja läheinen, joten ihan samalla tavalla kuin muistan muitakin rakkaita aikuisia niin aion kyllä häntäkin muistaa myös rippikoulun ja aikuiseksi tulemisen jälkeenkin. Myös omien rakkaiden kummivanhempieni kanssa muistetaan kumminkin päin jouluna.