Tytöllä nuoret kummit,mitä heille joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hillan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitähän tuumaisivat jos laittaisin tyynyliinan,jossa on lapsen käden/jalanjäljet...tai tuollaisen ekokassin..?

Ei nappais ainakaan mua. Vaikka mieluusti saisin lahjaksi jotain kummilapseen liittyvää, niin silti tuo tyynyliina käden- tai jalanjäljellä jostain syystä vähän puistattaa. Mikset ostaisi jotain oikeasti mieluisaa?

Miten olis vaikka jotkut kivat kehykset ja söpö kuva lapsesta. Ite ainakin tykkäisin, kun ei enään juurikaan ole valokuvia. Kaikki kuvat vaan koneella tai cd:llä. Ei kans toi käden-/jalanjälki tyynyliina innosta. Etenkin kun noin nuoria, nii voi olla, ettei sillain edes arvosta. Toki en heitä tunne, enkä tiedä minkä luonteisia he ovat.

Minä sain joskus aikoinaan (parikymppisenä) kummityttöni maalaaman enkelitaulun. Oli sellaisella "oikealle" alustalle maalattu ja kehystettykkin. Nyt kun ollaan muutettu en löytänyt paikkaa mutta muuten ollu seinällä jo 10 vuotta.

Ite oon joskus antanu valokuvakehyksen jossa lapsen kuva. Normallisti ei kummeja muisteta (on 4 lasta ja jokaisella 4 kummia).

Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:
Minä sain joskus aikoinaan (parikymppisenä) kummityttöni maalaaman enkelitaulun. Oli sellaisella "oikealle" alustalle maalattu ja kehystettykkin. Nyt kun ollaan muutettu en löytänyt paikkaa mutta muuten ollu seinällä jo 10 vuotta.

Ite oon joskus antanu valokuvakehyksen jossa lapsen kuva. Normallisti ei kummeja muisteta (on 4 lasta ja jokaisella 4 kummia).

tyttömme on vielä vauva...

No ei muakaan kyllä edes näin 25-vuotiaana nappais jalanjälki-tyynyliina..hrr..vähän jotenkin ällöä. Ja söpö kuvakin on vähän siinä ja siinä..Mielestäni lahjan ei tarvitse liittyä lapseen, jos näkevät usein muutenkin. Eri asia sit jos on lapsen itsensä tekemä ja halunnut itse antaa kummille. Lahjakortit on aina varma valinta. Saa ainakin itse sitten ostettua mieleistä. Tykkäisin kovasti. Ja tuossa iässä vaatteet, kirjat jne. on enemmän kuin tervetulleita, kun sitä rahaa tuskin ihan hirveästi on käytettävissä.

Tietysti vaikka jotkut konserttiliput (jos ei liian kalliit) jos tietää, että tykkää jostain paikkakunnalle tulevasta artistista.

Alkuperäinen kirjoittaja musta:
siihen kassiinhan vois kirjoittaa vaik kummitäti tai kummitädin kauppakassi ym...

Hmm.. tai sit vaan ihan ilman mitään. En tiiä haluisko 16-vee että kassissa lukee noin. Vanhemmalle tädille voi sopiakin.

Mä en ymmärrä, miksi pitää antaa jotain kummilapsi-aiheista. Joo, onhan lapset ihania ja kummilapset tärkeitä, mutta koska ne ei ole omia, ei mua ainakaan kiinnosta niitten jalanjälkityynyliinat tai kuvatkaan - voin ite ottaa kuvia, teetättää ja kehystää jos haluan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä, miksi pitää antaa jotain kummilapsi-aiheista. Joo, onhan lapset ihania ja kummilapset tärkeitä, mutta koska ne ei ole omia, ei mua ainakaan kiinnosta niitten jalanjälkityynyliinat tai kuvatkaan - voin ite ottaa kuvia, teetättää ja kehystää jos haluan.[/q

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ....---....:
lahjakostit H&M:n tai johonkin muuhun vastaavaan... ikänsäpuolesta ovat varmaan opiskelijoita niin mites olis lahjakortti kirjakauppaan....

En tajua, en yhtään. Idea kai tässä on että annetaan kummeille jotain pientä kivaa, just liittyen lapseen eikä mitään lahjakortteja, elokuvalippuja tms. Yleensä kummeille ei anneta mitään, mitä järkeä on kärrätä lahjoja ja rahaa edestakaisin. (TOKI JOKAINEN TEKEE KUTEN HALUAA)

Musta just jotain lapseen liittyvää: valokuva, piirustus, lapsen punoma koru, askartema juttu tms (sitten kun itse osaa enemmän tehdä, meillä tyttö tehnyt kummille mm. heijastimen, leiponut, tehnyt avaimenperän jne jne)

Itse en ole saanut kummitytöltäni mitään lahjuksia, kuvia ja piirustuksia tulee joskus ja se on hyvä niin!!

Mä taas en ymmärrä, että miksi muumimuki on ratkaisu kaikkeen :D . Mä en ole itse koskaan oikein lämmennyt noille enkä myöskään automaattisesti oleta, että kaikki muut tykkäisivät niistä.

Mä kannattaisin tuota kuvaa, mutta laittaisin vielä sellaisen kuvan, missä on kummilapsen lisäksi tämä kyseinen kummitäti. Ekokassi vois olla myös kiva ajatus, mutta ei tekstiä, vaan nimenomaan jalan- tai kädenjälkiä.

Yhteistyössä