H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitähän tuumaisivat jos laittaisin tyynyliinan,jossa on lapsen käden/jalanjäljet...tai tuollaisen ekokassin..?
Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Minä sain joskus aikoinaan (parikymppisenä) kummityttöni maalaaman enkelitaulun. Oli sellaisella "oikealle" alustalle maalattu ja kehystettykkin. Nyt kun ollaan muutettu en löytänyt paikkaa mutta muuten ollu seinällä jo 10 vuotta.
Ite oon joskus antanu valokuvakehyksen jossa lapsen kuva. Normallisti ei kummeja muisteta (on 4 lasta ja jokaisella 4 kummia).
Alkuperäinen kirjoittaja musta:taas se ekokassi olis ihan jees ja sit ostaa vaikka muumimuki.
Alkuperäinen kirjoittaja musta:siihen kassiinhan vois kirjoittaa vaik kummitäti tai kummitädin kauppakassi ym...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä, miksi pitää antaa jotain kummilapsi-aiheista. Joo, onhan lapset ihania ja kummilapset tärkeitä, mutta koska ne ei ole omia, ei mua ainakaan kiinnosta niitten jalanjälkityynyliinat tai kuvatkaan - voin ite ottaa kuvia, teetättää ja kehystää jos haluan.[/q
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja ....---....:lahjakostit H&M:n tai johonkin muuhun vastaavaan... ikänsäpuolesta ovat varmaan opiskelijoita niin mites olis lahjakortti kirjakauppaan....