kummin tekis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oon joulukuussa sopinu tyttöjen kaa et ne tulee meille pe1.2. saunotaan,syödään,juodaan ja lähdetään viihteelle.
miehelle jo silloin kerroin et ole hyvä ja keksi itsellesi jotain ja huspois meidän jaloista ;)
nyt sit saatiin kutsu miehen tädin 6kymppisille ja ne olis la 2.2 aamusta tunnin ajomatkan päässä :headwall: lisättäköön vielä et en ikinä oo nähny koko tätiä. mies sano ihan ku olis itsestäänselvyys et tietty perut tyttöjen illan,kyllähän te ehditte.. joo,ehkä ehsitään,mut toi 1.2. on puolen vuoden rukkaamisen tulos ja sitä on jo kaks kertaa siirretty.
tiedän et mies suuttuu jos en mee sen tädin synttäreille,mut tiedän et mun kaverit pettyy ja loukkaantuu jos nyt soitan et sori,perun koko jutun :ashamed:
mä vihaan tällasia päätöksiä missä ei oo hyvää ratkasua |O
ja nyt saan varmana kommenttia et kyl ne ystäväs ymmärtää,mut me ollaan jo kerran mun menojen takia siirretty tota tapaamista :ashamed:

musta tuntuu siltä et oot jo päättäny muttet kehtaa(?)pysyä nyt siinä ja haet varmistusta;) menkööt miehesi sinne tätinsä juhliin ja ilmoita sinä kohteliaasti että valitettavasti sinulla on sille päivälle jo sovittua menoa jota ei voi perua-

Ehdota et jos voisitte mennä tädin juhliin vasta iltapäivästä, tuskin mitkään 60v juhlat on 9-12, vaan yleensä kestää iltaan asti....
Mut jos ei käy, tädin juhlat jää sulta väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Ehdota et jos voisitte mennä tädin juhliin vasta iltapäivästä, tuskin mitkään 60v juhlat on 9-12, vaan yleensä kestää iltaan asti....

itse juhlat ei ole aamusta,mut sinne lähtö on jo aamusta. juhlat loppuu varmaan 15maissa.. :/

mä en vaan haluis suututtaa miestä :ashamed:
ja kun muutenkin oon skippaillu sen suvun kekkereitä aika lahjakkaasti kun mua ahdistaa niissä aivan sairaasti :ashamed:
(ja tätä mies ei ymmärrä vaik olen asiaa sille yrittänyt puhua)

Miten ihmeessä mies voi suuttua, jos et mene sinne synttäreille? Jos täti asuu tunnin ajomatkan päässä etkä sinä ole häntä edes tavannut niin tuskin mieskään kovin läheinen tädin kanssa on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ihmeessä mies voi suuttua, jos et mene sinne synttäreille? Jos täti asuu tunnin ajomatkan päässä etkä sinä ole häntä edes tavannut niin tuskin mieskään kovin läheinen tädin kanssa on.

Niinpä, tosi omituista raahata tuntemattoman ihmisen päiville. :/

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

itse juhlat ei ole aamusta,mut sinne lähtö on jo aamusta. juhlat loppuu varmaan 15maissa.. :/

ja kun muutenkin oon skippaillu sen suvun kekkereitä aika lahjakkaasti kun mua ahdistaa niissä aivan sairaasti :ashamed:

Mitkä tuollaiset juhlat on, joihin lähtö on jo aamusta, vaikka eivät aamulla ala ja loppuvatkin jo klo 15. Yleensähän tuollaiset juhlat vasta alkavat klo 15.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:

Mitkä tuollaiset juhlat on, joihin lähtö on jo aamusta, vaikka eivät aamulla ala ja loppuvatkin jo klo 15. Yleensähän tuollaiset juhlat vasta alkavat klo 15.

uskonnolliset kahvitukset. että "juhlat" oli vissii väärä ilmasu...

mä en tajua miksi ei voi pitää sitä tyttöjen iltaa sinä päivänä kun ootte sopinu ja meette sen tädin synttäreille sitten seuraavana päivänä. niin mä tekisin. nehän ovat kumminkin eri päivänä molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
mä en tajua miksi ei voi pitää sitä tyttöjen iltaa sinä päivänä kun ootte sopinu ja meette sen tädin synttäreille sitten seuraavana päivänä. niin mä tekisin. nehän ovat kumminkin eri päivänä molemmat.

siksi kun tarkotus on vetää känni ja krapulassa on aika perkelettä olla vieraan ihmisen synttäreillä.

NO VOI HELVETTI!! mä oon sitä mieltä että et TODELLAKAAN peru sitä girls nightia!!! |O
jos äijäs on niin lälly että suuttuu jostakin tollasesta niin antaa suuttua. Leppyy se sit aikanaan.
Ja jos et tunne koko tätiä niin ne ei varmaan peru juhlia sen takii että sä et oo siellä. |O |O =)

Et missään nimessä peru!! On kyllä mieheltäs aika törkeetä olettaa, että menet täysin tuntemattoman ihmisen synttäreille ja siksi peruisit menon jota olette kavreittes kanssa jo kauan suunnitelleet. :kieh:

Yhteistyössä