hö :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
piti tyttöjen kaa lähtee tänää yhelle keikalle,mut sit tulikin mutkia matkaan kun yhden lapsenvahti peru. odottelin ko.hlöltä lisätietoja 2h ja laitoin sit viestin et miten kävi,et päästäänkö lähtee,niin se soitti mulle et ainii hän unohti sulle soittaa et ollaankin jo "maijan" kanssa täällä "leenalla" et tuu tänne. muuten jees,mut en mä enää sinne "leenalle" ehdi,enkä ees tunne koko ihmistä :( ne on siel jo täydessä vauhdissa ja mä oon verkkareissa ja tukka roikkuu :ashamed: et olen nyt sit kotona ja harmittaa kun ei yksin huvita lähteä vaikka siel keikalla ne kyl näkis. olis ollu niin kiva yhdessä alotella niinkun oli suunnitelmissa.
tiedän,vois olla suurempiakin murheita,mut just nyt oon niin pettyny et vois itkee,odotin tätä iltaa niin. :ashamed:

olipa tylyä. mutta ei muuta ku vaatteet päälle ja menox sinne keikkapaikalle sanoi annie lennox. otat jotain siinä laitellessa ja musat soimaan. hyvin ehit vielä meininkeihin.

Tiedän tunteen!
Mulla vielä se vika et oon lihava eli mun pitää juoda paljon jos meinaan humaltua. Siksi tykkään aloittaa ajoissa, jos juon paljon kerralla tulee yrjö. No mun yks ystävä kans yhdeksän-kymmenen mais ilmoittaa/ kyselee mentäiskö jonnekin. Eipä paljon huvita lähteä...

Sun tilanne vielä inhotavampi, kun odotit että ilmoittaa :(

mä en tykkää alotella yksin. mietin jo et lähden autolla,mut mulla menis hermo kyllä alta aikayksikön kun kaikki kumminkaimankaverit vinkuis koko illan kyytejä syömään ja kotiin ja jatkoille ja perseeseen.. :whistle:
taidan avata ekan oluen ja tunnustella tilannetta et kuin maistuu.
ottaa päähän vaan sit jos tässä intoudun ottamaan et joudun yksin taksilla kotoo suhaan paikanpäälle jne :/ plääääähh.

voi ei!
tuota mä en kans just ymmärrä kun kaverit osaa olla joskus...p**koja.
tiedetään tunteet.

mut samoilla linjoilla muitten kanssa että eikun menoksi vaan,tiä kuin kiva ilta viel tulee!!!

ps.meikki onnistuu joskus parhaiten silloin kun se tekee pikana!

=)

Yhteistyössä