kuinka mä saan mun mieheen iskostettua et ollaan ME eikä MINÄ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
se siis ei oo ennen mua seurustellu,mut ollaan kuitenki oltu melkein 2vuotta yhdessä ja vieläkin sillä on asioita joissa se vaan ei osaa ajatella että ME. :|
se oli lainannu multa kysymättä yhelle tuttavapariskunnalle 700? |O
mä TIEDÄN et ne maksaa takasin kun lupaa ja et oltais varmaan lainattu yhdessä,mut mua nyt jurppii et se ei edes kysyny multa, lupas vaan lainata ja kerto mulle muina miehinä ja mä vähän loukkaannuin :ashamed:

tää nyt oli vaan yks esimerkki miljoonasta ja mä oon tääl käsivarret ristissä et se jonain päivänä oppii kysymään multakin tällasia isompia asioita..

pitäkää vaan nipona,mut mun tarkotus ei siis ole mikään hitler olla et joka euro pitää tilittää,mut 700 on kuitenki valtava raha.

Meillä minä oon minä ja mies on ihan oma itsensä, joka saa ja voi tehdä itsenäisesti asioita minulta jokaiseen liikeeseen lupaa kysymättä. Varsinkin omilla rahoillaan (jotka ei ole minun eikä meidän, vaan miehen) saa tehdä ihan mitä haluaa, jos laskut on maksettu ja ruokaankin jää jotain. Niin minäkin teen omillani.
Mutta teillä onkin vissiin eri systeemi...

Joskus sitä vaan olettaa, että kumpikin tietää suhteen pelisäännöt. Sopikaa mistä asioista pitää keskustella toisen kanssa etukäteen esim. isot ostot (mikä on iso ostos teillä?), rahan lainaamiset, kyläilyt, vapaa-ajanvietto, kavereitten kanssa meno...

meillä siis yhteiset rahat kahdella tilillä :whistle:
ollaan sovittu pelisäännöt,mut ei tuo niitä opi,joten parempi luovuttaa ku ihmisestä kuitenki kyse eikä esim.koiran koulutuksesta :D

kannattaa tai ei,niin silti loukkaannuin kun tollasen summan lainaamisesta ei multa kysyny. olis jopa eri asia jos ostais jotain tolla rahalla,mut toisille lainaaminen on mulle ihan eri asia... en osaa selittää...

Meillä ollu yhteiset rahat mutta omat tilit koko ajan ja toimii meillä. Tuollainen summa on jo sen verran suuri, että kyllä siitä pitäisi mielestäni parisuhteessa keskustella vaikka omat rahat olisikin - ellei sitten ole kyse keskivertoa parempituloisesta perheestä.

Mulla on varmaan monet orastavat suhteet kaatuneet nimenomaan siihen, että mä olen oillut MINÄ enkä ME. Koen ahdistavana ajatuksen, että jos jonkun miehen kanssa olen, sitten en olekaan enää minä vaan puolikas toista. Olen kahden lapsen yh ja vaikka meidän perheemme onkin aina ollut ME, siitä huolimatta olen ollut MINÄ. En ole vain äiti, olen paljon muutakin. Sisko, tytär, työntekijä, ystävä, naapuri...

Mitä tulee rahaan, niin parisuhteissakin mulla on ollut aina omat rahani ja olen käyttänyt ne justiin niinkuin itse haluan. Ei ihme, että olen yh :laugh:

Yhteistyössä