miksiköhän mä en tunne mun poikaystävän (avomies) kaverita yhtään tai miks se ei esittele niitä mulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ei niitä kyllä paljon sillä ole ja harvoin niitäkin näkee mut ollaan kuitenki oltu yhessä jo monta vuotta ni luulis et olisin ees jonkun tavannu.Olenhan mä niitä nähny(kaukaa tai autosta mutten tavannu) mut en oo koskaan esitelty.Mies kuitenki tavannu mun kavereit ja ollaan vietetty iltoja yhessä.Ei se mua nyt niin haittaa mut mietin vaan et häpeekö se mua vai mikä mahtaa olla syy...

Tuoli tuosta mieleen tämä perus junttimainen suomalainen tyyli olla esittelemättä jos kumppani törmää tuttuun vaikka kaupungilla. Jotenkin turhauttavaa olla täysin näkymätön. Joskus jopa saatetaan selkäkin kääntää |O Kerpele!

Jospa ne sen sun avomiehen kaverit on jotain turilaita ja ne hävettää poikaystävääsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäpä jos vaikka kysyt siltä mieheltäsi,osaa antaa vastauksen paremin kuin kukaan meistä täällä.

en kysy tulee kuitenki vaan riita tai jotain.

täh?
no teillä on sitten todella hyvällä pohjalla suhde jos tuosta saa riidan :o

me saadaan riita aikaseksi vaikka mistä:D kyllä kai mä voisin kysyäkin eikä riitaa tule mut jotenki vaan en haluis sit kuulla jotain keksittyä syytä jos se ei kerro todellista.

Sillä on typeriä kavereita joita häpeää. Se häpeää sinua. Se ei usko suhteen tulevaisuuteen ja siksi ei esittele. Se on hullu ja mustasukkainen - ei ota riskiä että esittelee kavereilleen. Sen kaverit ovat toosi tylsiä joista ei olisi mitään seuraa kuitenkaan. Miehesi on vain juntti ja ajattelematon. Miehesi ei halua jakaa elämää kanssasi vaan pitää "oman elämän" johon sinä et kuulu. Voisko olla joku näistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tytteliini:
Jos ne ovat entisen naisen ystäviä myös. Jotkut eivät saa sovittua asioita niin että kaverit pysyvät yhteisinä.

tällänen ei tullu mieleenkään! sen ex on punainen vaate mulle joten jos ne on yhteisiä kavereita ni ei taatusti kerro mulle koska tietää mun reaktion siihen exään(jota en oo koskaan kyllä tavannu nähny vaan kuvia)mut silti.

Jos ne ovat entisen naisen ystäviä myös. Jotkut eivät saa sovittua asioita niin että kaverit pysyvät yhteisinä.

tällänen ei tullu mieleenkään! sen ex on punainen vaate mulle joten jos ne on yhteisiä kavereita ni ei taatusti kerro mulle koska tietää mun reaktion siihen exään(jota en oo koskaan kyllä tavannu nähny vaan kuvia)mut silti.

Miksi?
ihminen jota et ole nähnyt..
mie en ymmärrä :D

Miksi?
ihminen jota et ole nähnyt..
mie en ymmärrä :D

no se ei nyt varmaan tähän kuulu mut syy siihen on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oi voi :D onko joku vähän mustis miehen exälle? Miksi ihmeessä?! :laugh:

juu olen mustasukkanen sen tunnustan mut se ei nyt tähän kuulu et miksen tunne sen kavereita.

No voi olla jos ne on exsän kanssa samaa kaveripiiriä ja miehes pelkää saavansa sulta köniinsä sen takia :laugh:

täytyy vissiin kysyä siltä et onko niillä samoja kavereita.

Mun mies oli entisestä miehestä tosi mustis ja ihan syyttä. Suhde oli ihan karsealla tolalla pitkään tuon takia ja johti juuri tuollaiseen salailuun, kun toinen alkoi heti räyhäämään kaikesta mikä vähänkin liittyi eksään. Ihan kun menneisyydelleen mitään voisi. Se ihminen on otettava kokonaan menneisyyksineen päivineen. Tai oltava ottamatta ollenkaan. Munkaan mies ei koskaan nähnyt entisestäni, mutta piti tätä pahimpana kilpailijanaan, vaikkei mitään kilpailua ollut. Oma mieheni sata kertaa parempi, mutta kun ei usko niin ei usko.

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Mun mies oli entisestä miehestä tosi mustis ja ihan syyttä. Suhde oli ihan karsealla tolalla pitkään tuon takia ja johti juuri tuollaiseen salailuun, kun toinen alkoi heti räyhäämään kaikesta mikä vähänkin liittyi eksään. Ihan kun menneisyydelleen mitään voisi. Se ihminen on otettava kokonaan menneisyyksineen päivineen. Tai oltava ottamatta ollenkaan. Munkaan mies ei koskaan nähnyt entisestäni, mutta piti tätä pahimpana kilpailijanaan, vaikkei mitään kilpailua ollut. Oma mieheni sata kertaa parempi, mutta kun ei usko niin ei usko.

piditkö yhteyttä exään erottuanne ja jo ollessasi uudessa suhteessa?

Yhteistyössä